שלום רב, עובד זר מעוניין לשכור את דירתנו. אין לו פנקס צ'קים. הוא מעוניין לשלם במזומן כל חודש. האם חבר שלו שמסכים להיות ערב יכול לתת צ'ק בטחון ו-12 צ'קים או שזה חייב להיות רק על השם של השוכר? תודה

ורו שלום ,
ככלל תשלום דמי שכירות מבוצע על ידי השוכר כאשר תנאי התשלום מצוינים מפורשות בחוזה השכירות .
באשר למקרה הספציפי הואיל והפורום אינו מעניק יעוץ משפטי על פי כלליו ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דן שלום , ככלל על פי חוק המשכיר מחויב להעמיד את המושכר במצב שבו יתאפשר שמוש סביר בנכס. באשר למקרה הספציפי יש לבחון את העובדות לאשורן ולאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון משפטית כיצד לנהוג . בהצלחה רבה...
המשך תשובה