אני שוכר דירה משלושה אחים. הדירה היתה שייכת לאימם המנוחה ורשומה עדיין על שמה. זה לא נאמר לי במעמד החתימה. בנוסף הובטח שכל התקשורת תהיה מול אח אחד. בפועל, מזה חצי שנה לא ניתן להעביר את הארנונה על שמי מכיוון שהדירה עדיין לא רשומה על שמם. בחוזה יש סעיף שאומר שהארנונה צריכה לעבור על שמי. זה מונע ממני להוציא תו חניה. בנוסף, התקשורת היא מול שלושת האחים כשאחד לא יודע מה אומר השני. האם יש לי כאן עילה לתביעה על עוגמת נפש, היעדר גילוי נאות והפרת חוזה?

רן שלום ,
הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי נא עיין בכללים המפורטים בהרחבה מעלה , על מנת לבחון האם ישנה עילה להגשת תביעה יש לבחון את העובדות באופן יסודי אחראי ומובנה ולאחר מכן לבחון את האופציות המשפטיות במקרה הרלוונטי .
בהצלחה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
סיגלית שלום , תודה עבור פנייתך לפורום . במענה לשאלותייך : כל אופציה ככלל טעונה הסכמת הצדדים . אשר על כן ככל שנעשתה פעולה חד צדדית על ידי מי מהצדדים יש לבדוק ולבחון את בטלות החוזה בכללותו וזאת לא...
המשך תשובה