נכנסנו לדירה שכורה לפני כשבועיים. מסתבר כי הדיירים הקודמים השאירו חובות בכל הרשויות (ארנונה, גז, חשמל, ועד-בית...). בעלת הדירה ביקשה שנעביר את החשבונות על שמנו, על-אף החובות, כיוון שאינם רשומים על שמנו. אנו נרתעים מלעשות כן. אין התייחסות בחוזה לעניין העברה שמית של חשבנות ולא לסילוק חובות קודמים. מה אומר החוק? האם להעביר את החשבונות על שמנו בכל זאת ולקוות שלא יהיו עם זה בעיות בהמשך?

אילנה שלום ,
תודה עבור פנייתך .
הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי כמפורט בכללים מעלה .
כל טוב .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הילה שלום , החוק מגדיר מפורשות את גובה הערבות המותר על חוק לגבות עד שליש משכר הדירה או שלושה חודשים של שכר דירה הנמוך מבינהם. באשר לשאלתך הפרטנית הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי פרטי והדבר מצוין מפורשות ...
המשך תשובה