אני משכיר את דירתי כבר שנה רביעית, מאחר שתשלומי הוועד מאד נמוכים הם גבו השנה עבור זיפות 3200 ש"ח. אני המשכיר שילמתי אך רוצה לגבות את החלק היחסי מהשוכר. מה הדין לגבי זה?

בר ניר שלום ,
ככלל תשלומים חריגים כגון זיפות גג וכו׳ חלים על המשכיר .
באשר למקרה הספציפי - הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי נא עיין בכללים .
תודה עבור פנייתך .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רועי שלום , תודה עבור פנייתך. במקרה כגון זה יש להתנהל מול חברת החשמל. באשר למעורבותך בנדון הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי. ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע. עו"ד דרורית מלינרס...
המשך תשובה