בתום החוזה, ישנה תקופת אופציה. האם האופציה ניתנת גם להחלטת המשכיר או רק לשוכר? בהינתן כי בחוזה לא מצוין זאת, אלא "והיה והמשכיר מילא את כל התנאים..". האם אני יכולה להחליט שלי כמשכירה לא מתאים להמשיך? אני מעוניינת להעלות שכד והמשכירים לא רוצים, בחוזה רשום כי גם באופציה לא יהיה שינוי בשכד. בדיעבד, זו היתה טעות שלנו. השאלה אם אני יכולה עכשיו להחליט שלא ממשיכה לתקופת אופציה אלא לפתוח חוזה למשכיר חדש? תודה

חן שלום רב ,
תודה עבור פנייתך לפורום .
הפורום אינו עוסק ביעוץ משפטי פרטי זאת על פי כללי לשכת עורכי הדין .
ככלל אשיבך כי כל תנאי בחוזה מחויב להיות מוסכם על ידי שני הצדדים בכתב .
בהצלחה רבה .
עו״ד דרורית מלינרסקי- מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , תודה על פנייתך לפורום . יש לבחון את העובדות בכללותן ולאחר מכן ניתן ליעץ בנדון. ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה