לפי החוזה ניתן להעלות את שכ"ד כל שנה. אך המשכיר לא דרש העלאה ורק לאחר 5 שנים מבקש העלאה רטרואקטיבית. האם הדבר אפשרי?

יעקב שלום ,
ככלל אין אפשרות להעלאה רטוראקטיבית . בהנחה שאכן לא מוסכם על עדכון שכר דירה בכתב בחוזה . תשובתי הינה ברמת הכלל הואיל ולא עיינתי בחוזה השכירות הספציפי אודותיו מדובר .
בהצלחה .
עו״ד דרורית מלינרסקי - מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דפנה שלום רב, כאמור המצב הבטחוני אשר שרר ביפו גרם לנסיבות עמם נאלצו התושבים להתמודד . באשר לחוזה הספציפי- הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי פרטי על פי כלליו אולם ככל שברצונך להרחיב בנדון - משרדי ישמח...
המשך תשובה