שלום, עברתי לפני כחודש לדירה חדשה כשוכרת. להפתעתי גיליתי שם קן יונים עם גוזל והמון צואה. פינוי היונים, הדברה וחיפוי האזור לטווח ארוך (אחריות של חמש שנים על החיפוי) עולה כ 1200 ש"ח. האם הוצאה זו צריכה להיות על חשבוני כשוכרת? או על בעלת הבית כמשכירה? תודה
באופן עקרוני הדבר יכול להיחשב כבלאי סביר היות שעקב הזנחה נוצר קן במקום ולכן על בעלת הנכס בד"כ לשאת בהוצאות שכאלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יהודה שלום , על פי חוק בעל הבית אכן אחראי לאחזקה תקינה של המבנה כאשר הינו במצב של שימוש ראוי . באשר לשאלתך הפרטנית הפורום אינו מעניק יעוץ אישי . זאת על פי כלליו המפורטים מעלה . כל טוב . עו״ד דרורית מל...
המשך תשובה