שלום ותודה על העזרה. חתמתי על חוזה שכירות לפני חודשיים בערך ובנספח א' תחת תנאים נוספים אני ובעל יחידת הדיור הוספנו סעיף כזה: "במידה והשוכר ירצה לסיים את חוזה השכרות יהיה עליו להודיע למשכיר חודש מראש והשוכר יקבל את כל הצ"קים בחזרה" (שילמתי ב 12 צ"קים חודשיים לתקופה של שנה) אני כותב בדיוק מילה אחר מילה איך סיכמנו ואיך רשמנו בחוזה, בקרוב ארצה לעזוב כיוון שהולכים להיות כמה שינויים בחיים שלי . אם ככה כמו שרשמתי סוכם בחוזה,הוא חייב לתת לי את הצ"קים חזרה,נכון? או שיכול להיות שיעשה לי קטעים מסריחים ולא ירצה לתת לי אותם? במידה שלא יסכים מה להגיד לו בדיוק כדי שיבין שלא כדאי לו להסתכסך איתי כיוון שככה סיכמנו וככה חתמנו בחוזה? תודה על העצות
אם כך סוכם בחוזה אזי הוא יהי מחויב לבחזיר לך את השיקים
במידה ולא יעשה זאת תהיה זכאי לתבוע עבור השבת הכספים שנגבו ויתכן גם לבטל את השיקים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אילנה שלום רב, ככל יש לעיין בחוזה השכירות ולבחון את תנאיו באופן יסודי ומובנה . לאחר זאת ניתן לייעץ לך משפטית נכונה כיצד לפעול על מנת שזכויותייך לא תפגענה. ככל שתרצי להרחיב בנדון משרדי ישמח לס...
המשך תשובה