שלום אחד השכנים בנה בשטח משותף הודעתי לרשות מקומית וזה העביר למחלקה משפטית אבל המחלקה משפטית מסרבת לעדכן אותי מה עשו אם נושא בטענה שזה מעשה פלילי ולכן יש פה סודיות דבר שמפליא אותי מכיוון שבגלל אני אני נחשב צד בעניין השאלה שלי האם הם צודקים ?ואם יש מה לעשות בנדון? בתודה מראש
הם שוגים. בוודאי שאתה זכאי לקבל את מלוא אינפורמציה אגב פעולת הרשות בגין תלונתך.
הינך מוזמן ליצור עמנו קשר לטיפול ומעקב.
בברכה,
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה