הי האם נדרש היתר עיריה לקחת 220 מ"ר לפצלם ל 4 משרדים? תודה
ככל ועסקינן במשרד בהיתר לשימושים המנויים בתב"ע, וככל שהתב"ע מתירה השימושים בפועל הרי שאין צורך בהיתר, שכן השימוש תואם את ההיתר הקיים.
עם זאת ככל ומדובר על ארבעה משרדים בעלי כניסה נפרדת בשונה מהוראות התב"ע וההיתר הרי שיש להוציא בצורה פרשטנית היתר לכל אחד מן המשרדים המבוקשים.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שי שלום רב, על פניו גם משרדך זכאי למרפסת ואף בגודל מלא ככל יתר הדירות, בין היתר לשם שמירת חזות אחידה לבניין ולאור שלכאורה אין גריעה מזכויות יתר בעלי הדירות למרפסות בגודל מלא. לשם השלמת התשובה, לרבות...
המשך תשובה