דודה שלי נפטרה לא היה לה משפחה ירשנו בית ישן בבנין מגורים ..בבדיקה שערכתי הבית נקנה לפני חמישים שנה אין לו היתר בניה והבעל האדמא שבנה אותו קיבל מעיריה מכתבים להרוס את המקום . היום הדירה מושכרת . מה עלינו לעשות? האם זה חוקי להשכיר דירה ללא היתר בניה והבית ישן אם יקרה משהו לדיירים?
שלום רב מיה.
אין רלוונטיות לדרך בה קיבלתם את הנכס. נכון להיום אתם נכנסתם בנעלי הדודה שהיתה בעלת המקרקעין, דהיינו, כעת חובה חקוקה עליכם להסדיר הנכס בהיתר.
עם זאת בהנחה והבית קיים מזה 50 שנים, יש לבחון אפשרות של הסדרת השימוש.
אני ממליץ לך ליצור עימנו קשר לטובת קידום האמור.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה