שלום רב! חברת נדל"ן אשר פירסמה בעיתונות או הועדה לתכנון ובניה המחוזית לגבי בניה עתידית לנו המתנגדים לתוכנית יש 60 יום להתנגד . והתוכנית אכן הופקדה בעיריה . מה קורה אם הם לא פרסמו שלט שעל פי חוק הם חייבים לשים באתר עצמו המיועד לבניה האם ה60 יום יחולו רק מרגע שהם ישימו את השלט באתר המיועד לבניה או שזו לא חובה החלה עליהם. תודה
שלום רב.
החוק מחייב בתליית מודעה ברורה וסמוכה למקרקעין נשוא התכנית.
ככל ולא פורסמה הודעה מניין הימים לא ייספר.
בהצלחה
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה