שלום דודתי רכשה לני כ-20 שנה דירה בת חדר בבת ים. כיום שהיא מבקשת למכור את הדירה התברר כי אין היתר בניה לדירה שלה. קיים אינדקס בניה והיתרי בניה לשאר הדירות בבנין אבל לכל הדירות בנות החדר אין היתר . כיצד ניתן להוציא היתר לדירה ?
ראשית יש לבחון מה היתר הבניה המקורי מייעד את דירות החדר, שנית יש לראות האם האמור מותר מבחינת השטח המינימלי ולאחר מכן לקדם בקשה מסודרת להסדרת האמור.
בהצלחה
מורן גור. עו״ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דן שלום רב חסרים נתונים בשאלה בין היתר מה הוגדר בהסכמי קבוצת הרכישה התב"ע וההיתר ככל שהוצא. גם לא ברור מהשאלה "מוכרת" לצורך מה? אתה יכול לפנות אלינו לפרט ונשיבך בברכה אמיר לנטון עו"ד מנהל פורום...
המשך תשובה