שלום. יש לי זכויות משותפות בקרקע בשטח 1600 מ"ר בבעלות קק"ל עם חוזה חכירה מהוון עד שנת 2052 על הקרקע יש בית בנוי בשטח 200 מ"ר ועוד בית בשטח 70 מ"ר. אני מעוניין להרחיב את הבית הקטן עד ל 160 מ"ר. האם אני חייב בתשלום דמי היתר למינהל או שיש לזה פטור?
שלום רב.לאחרונה נעשה תיקון גדול בנושא זה. על מנת להשיבך נשמח לפרטים נוספים טלפונית.בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה