הדיירים שגרים מעלי רוצים לבנות תוספת ולהשתמש בתוספת הבניה ששיכת לי ..האם עליהם לרכוש את הזכות לבניה ממני.....
שלום רב,
דייר המעוניין להשתמש ביסודות שבנית נדרש לשלם לך את החלק היחסי ככל והוא היה נדרש להקים את אותן יסודות חלקי מספר ״הנהנים״. ככל ואין שיתוף פעולה הכתובת להסדרת הסוגיה הינה המפקחת על הבתים המשותפים.
בהצלחה
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה