בזמנו קבלתי צו הפסקת עבודה על בניית קיר תמך ללא היתר. עברו 3 שנים והקיר "תקוע" בשלב שלפני יציקה. האם לאור התקון לחוק אני יכול להשלים את הקיר עד לגובה של 1 מטר ללא היתר ?
שלום רב,
ככל ומדובר בקיר בקרקע פרטית בבעלותך, אתה רשאי להוציא הודעה על פי תיקון 101 למשרד הפנים והועדה המקומית (ר' הסברים באתר משרד הפנים) כמובן שתלוי הדבר בהוראות עיצוביות של מוסד התכנון שלעיתים דורש התאמות מסוימות.
בהצלחה
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורנה שלום רב יש לבחון המקרה. מבלי שפירטת כלל הנתונים, מניח שהבניה עליה את מדברת הינה לפי תכנית גגות, ומדובר בהרחבה של דירה קיימת ולא הוספת דירה. צריך לבחון כלל הנתונים כאמור, לרבות תקנון הבית המשותף...
המשך תשובה