שלום, 2 שאלות - 1) רוצה לפתוח קיר חיצוני של בית בכדי לעשות שם חלון הזזה גדול ויציאה למרפסת ולדק. האם צריכה היתר בנייה בשביל פתיחת הקיר? האם צריכה היתר לדק ולפרגולה? 2) יש שתי דירות נפרדות, אחת מתחת לשנייה, ואני רוצה לפתוח את הרצפה/תקרה ביניהן בכדי לעשות שם מדרגות ולחבר את שתי הדירות כך שיהיו דירה אחת - האם צריכה היתר? תודה
בהחלט יש צורך בהיתר בניה לאמור לעיל.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום רב יש לבחון את כלל נתוני המקרה ופרטיו, לרבות היתר הבניה טאבו וכו`. על פניו אתה יכול לפנות לוועדה אך לעתים היא אינה מתערבת ואו פועלת בעצלתיים ובינתיים עלולים להיגרם לך נזקים נוספים כגון חדי...
המשך תשובה