שלום רב, אני מתגוררת בבניין מגורים. דיירת מהבניין הסמוך, אשר מתגוררת בקומת הפנטאוז בנתה בקומת הגג וחרגה ב 15 מטר מרובע מזכויות הבנייה שלה. הדיירת פנתה במכתב לכל דיירי הבניין שלה ושלי, בבקשה לוויתור על זכויות בנייה של 15 מטר מרובע לטובתה תמורת תשלום כספי. האם לכל דייר יש זכויות בנייה פוטנציאליות עליהם הוא יכול לוותר מבלי להשפיע על יתר הדיירים בבניין? מה צריך לקחת בחשבון בביצוע פעולה כזו , ומה עליי לבדוק במידה ואני מעוניינת לוותר על זכויות הבנייה שלי לטובתה? אודה לתשובתך , ורד.
הי ורד.
ראי בבקשה את תשובתי לעיל.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה לעומקם. בין היתר זהות מדויקת של בעלי הקרקע, מהות הזכויות בקרקע והתנאים החלים במקום, ייעוד המקרקעין, תכניות בנין עיר החלות וכו` בכל אופן ברור מהשאלה שגם נוצר מ...
המשך תשובה