שלום רב, בבניין בו אני מתגוררת יש 80 דירות, מתוכן כ-70% מעוניינים בהרחבת מרפסת. משיקולים כלכליים החלטנו לוותר על ההשתתפות. השכן מעלינו מעוניין בהרחבה, הבנו שבמידה ויבצע זאת הארנונה שלנו תגדל בכ-700 ש"ח לשנה כיוון שאז המרפסת מקורה. לא חתמנו על אישור לבצע את ההרחבה. במידה והשכן ירחיב האם אנחנו מחוייבים לשלם את הארנונה למרות שלא חתמנו על אישור? במידה ונגיש התנגדות ברגע הפרסום על היתרי הבניה, האם יש תוקף לסיבה של הגדלת הוצאות? תודה
רוית שלום רב,
התנגדות צריכה להיות במישור תכנוני. הגדלת הוצאת אינה אחת מהן.
יחד עם זאת תמי יש נקודות תכנוניות שניתן למצוא.
הרינו לרשותכם.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה