ברושתי דירת גג שבתוכה יש מבנה 3 מטר אורך על 2 מטר רוחב.מחוץ ליחידה ישנו טרסה מקורה המכסה עוד 3 מטר אורך. שאלה שלי האם אוכל לשבור את הטרסה ולהוסיף ליחידה קירות גבס כדי להגדיל את היחידה והאם אצטרך בשביל זה אישורי בניה?
יש צורך באישורי בניה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היי מרים, תצהיר אחד (טופס 2 לתקנות) בו מציינים בין היתר הסעיפים שבידיעה אישית ואלו שלמיטב הידיעה והאמונה והמקור לכך. מקום מושבו של ביהמ"ש מן הסתם ידוע לך, הרי שם את מגישה. מספר הליך העתירה מתקבל בהג...
המשך תשובה