היי אנחנו בונים בית בזכרון יעקב (מוגדר כאיזור ג' - איזור שלא קרוב לציר מתע"ן). אין לנו אפשרות לבנות יותר מחנייה אחת (אנחנו מגרש פנימי ולא ניתן לסלול כביש לרכבים). כדי לקבל היתר הוועדה ביקשה שנמצא פתרון לחנייה נוספת (ע"פ התקן החדש משנת 2016) 1. מה האופציות העומדות בפנינו? 2.האם נהיה מחוייבים לשלם כופר חנייה? 3. האם בסמכות המועצה המקומית לתת אישור חריג לחנייה אחת? 4. האם אתם מכירים תקדימים בנושא? בברכה, שרית
שלום רב.
בהחלט אנו מכירים תקדימים ואף יצרו אחד כזה ממש לאחרונה הנוגע במישרין לעניינך.
ממליץ שתצרו עימנו קשר טלפוני ונפרט לכם.
בהצלחה.
עורך דין מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום שלום רב צריך לבחון השיפוץ המבוקש בדיוק. בגדול ככל שמדובר בבית ישן ובשינויים פנימיים בלבד בלא שינוי ברכוש משותף, לרבות צנרת משותפת, אזי אין אכיפה, אך במקביל יש לבצע העבודות באופן שימנע מפגעים ומט...
המשך תשובה