שלום רב, אנחנו מתכננים לבנות בית באזור התנחלות (לא קיצונית) ליד כפר סבא. האזור הוא יהודה ושומרון ונמצא תחת מועצה אזורית גוש עציון. האם עלינו לחשוש ממצב בו תהיה הקפאת בנייה במקום והאם הקפאת בנייה חלה גם על אזורים אשר אושרו לבנייה בהתאם לניסיונות העבר? תודה רבה, שלומי.
שלומי שלום רב,
הקפאת בניה כלשונה היא, לרבות נכסים שהיתר לבנייתם ניתן בטרם הודעת ההקפאה. עם זאת יש לבחון כל מקרה לגופו ועל כן אני מציע לך ליצור עימנו קשר טלפוני לבדיקה מקיפה ומקצועית.
בהצלחה,
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורנה שלום רב יש לבחון המקרה. מבלי שפירטת כלל הנתונים, מניח שהבניה עליה את מדברת הינה לפי תכנית גגות, ומדובר בהרחבה של דירה קיימת ולא הוספת דירה. צריך לבחון כלל הנתונים כאמור, לרבות תקנון הבית המשותף...
המשך תשובה