בנין עזר מוגדר כבנין שנבנה ליד הבנין העיקרי , בחצרו,בחלק ממנו,או על גגו ומשרת את הבנין העיקרי. בועדה לתכנון ובניה בקרית גת, מאפשרים לי לתכנן מחסן עזר( חדר כביסה ) כחלק מהבית אולם אני חייב להקיף את החדר בקירות בטון בעובי 20 ס"מ ולהיכנס אליו מתוך החצר . כניסה מתוך הבית אסורה. האם הליך זה חוקי ?
שלום מר מואיל.
הליך זה חוקי ובא למנוע הרחבת השטח העיקרי שככל הנראה נוצל מכוח התב"ע.
במידה ולא נוצלו הזכויות מכוח תב"ע ניתן יהיה (במגבלות קוי בניין) להצמיד האמור לביתך).
בהצלחה.
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אורנה שלום רב יש לבחון המקרה. מבלי שפירטת כלל הנתונים, מניח שהבניה עליה את מדברת הינה לפי תכנית גגות, ומדובר בהרחבה של דירה קיימת ולא הוספת דירה. צריך לבחון כלל הנתונים כאמור, לרבות תקנון הבית המשותף...
המשך תשובה