עו"ד לביא שלום רב, תודה רבה על המענה המהיר.. לגופו של עניין, האם נכון להבין כי אין מיסוי על הכספים שהוא מרוויח בארה"ב? לא תהיה דרישה להגיש דו"חות גם בארץ? מהכתוב בתשובתך, אני מסיק כי העברת הכספים איננה חייבת, אולם האם בשל חוק הלבנת הון לא יידרש לתשלום במס הכנסה/ הגשת דו"ח בגין ההעברה כספית זו?
יוסי שלום
ככל שיש חובהת מיסוי אין היא קשורה להעברה. כאמור בנסיבות מסוימות של אורך שהות תושב חוזר פטור ממיסים.
הלבנת הון גם היא אינה קשורה במיסוי. יתכן שתצטרך לדווח על גבי טופס בבנק על מהות הכספים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גולדמן ושות` - משרד עורכי דין
055-4532711
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין דבר כזה "להעביר". מהי מהות ה"העברה"? מתנה, הלוואה וכו`. בגלל חוק הפטק"א שקשור לארה"ב, אני מציע לך ולו להתייעץ עם מומחה שמבין בכך, הסכום גדול מדי בכדי לאבד אותו. ...
המשך תשובה