שלום, אני בן 16 ורוצה לטוס עם חברים לחו"ל, האם זה משנה אם אני בן 16 או 17? כי ההורים שלי אומרים לי שיש שוני בין הטפסים שצריך להגיש (אישור יציאה מהארץ, חתימת נוטריון וכו') בין גיל 16 לגיל 17. תודה

שלום רב,
לא ידוע לי על שוני בנוהל יציאת קטינים מהארץ בין גיל 16 לגיל 17.
טיסה נעימה,
אורית לוי, עו"ד ונוטריון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נוטריון ומגשרת אורית לוי
055-4532769
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אכן מצב לא סימפטי. יש לפנות לביהמ"ש על-מנת שימנה עו"ד חליפי בנסיבות הענין. רצוי לבדוק קודם לכן בלישכת עוה"ד במחוז בו היה חבר עוה"ד שנפטר, יש מצבים בהם הלישכה ממנה - לבקשת הלקוחות - עורך-די...
המשך תשובה