שלום, אני מעוניין לקחת את אחיין שלי (קטין) לטיול בחו"ל. האם אני צריך לספק אישור נוטריון של ההורים לטובת הוצאתו מהארץ? המון תודה

שלום רב,
על פי נוהלי משרד הפנים רשות האוכלוסין וההגירה, לצורך הוצאת קטין מהארץ ללא ליווי הוריו יש להציג במשטרת הגבולות מסמך הרשאה חתום ע"י שני ההורים, בפני נוטריון.
בהצלחה ודרך צלחה,
אורית לוי, עו"ד ונוטריון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד נוטריון ומגשרת אורית לוי
055-4532769
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, יש לוודא מה בדיוק כתוב בצוואת המנוחה, והאם חשבון-הבנק המדובר נכלל במסגרת הנכסים המפורטים בצוואתה. במידה והחשבון מוזכר במפורש בצוואתה או לחילופין אם הצוואה נוקטת במונח כמו "כל נכסיי" וכדו`...
המשך תשובה