ז`קלין דייני עורכת דין ומגשרת

ז'קלין דייני עורכת דין ומגשרת

הרב לוין 15, קומה 5 , עפולה (אזור הצפון)

ז`קלין דייני עורכת דין ומגשרת עוסקת בתביעות נזקי גוף, ביטוח לאומי, ביטוח, חוזה מכר דירות, צוואות, הסכמים לרבות הסכמי ממון והסכמי גירושין וגישור.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 9 המלצות

על המשרד

עו"ד דייני עבדה 20 שנה במוסד לביטוח לאומי ושימשה גם כמזכירה בועדות הרפואיות, לאחר פרישה עם הכרות מקיפה עם המערכת, בעלת משרד עצמאי ומייצגת לקוחות רבים בתביעות מול הביטוח הלאומי על כל ענפיו, לרבות נפגעי עבודה, נכות כללית, אבטלה, הבטחת הכנסה, תושבות, ובתביעות לניידות מול משרד הבריאות, מס הכנסה. המשרד של עו"ד דייני מטפל גם בתביעות מול חברות הביטוח הפרטיות, תביעות נזיקין מול רשויות, מקומות עבודה, תאונות דרכים, תאונות תלמידים, שטחים ציבוריים ואחרים.

כמו כן משרדה של עו"ד ז'קלין דייני עוסק בעריכת צוואות, בקשות לצו ירושה וצו קיום צוואה, הסכמי ממון, אפוטרופוסות, הסכם לחיים משותפים, הסכמי גירושין ומגשרת גם בתחום משפחה ומוסמכת לעריכת ייפוי כח מתמשך.


משרד עו"ד דייני עוסק בתחומים:

  • נזקי גוף, תאונות דרכים תאונות עבודה ועוד.
  • התנהלות מול ביטוח לאומי לרבות ועדות רפואית, תביעות נכות ועוד.
  • תביעות מול חברות הביטוח השונות וקרנות פנסיה.
  • חוזה מכר במקרקעין.
  • עריכת צוואות ,הסכמי ממון והסכמי גירושין.
  • בנוסף, עו"ד דייני הינה מגשרת מוסמכת.


עו"ד ז'קלין דייני מספקת מגוון רב של שירותים משפטיים תוך שימת לב למתן יחס אישי ללקוחותיה והבנת צרכיהם, נוסף על מקצועיות, מהירות ומהימנות. עו"ד דייני מעדכנת את לקוחותיה באופן שוטף בהתקדמות התיק תוך שקיפות ומסירות.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 16/01/2017

    המליצו לי על עורכת דין ז`קלין דייני כמישהי מקצועית בתחום ביטוח לאומי. מפגישה ראשונה זיהיתי שמדובר באדם טוב עם לב ענק, עם הזמן גיליתי עד כמה היא מקצועית, מסודרת, יסודית ובקיאה בתחום. פשוט תענוג לעבוד מול אדם כל כך מסור לעבודתו כמו ז`קלין, תמיד קשובה, תמיד זמינה, תמיד נמצאת כשצריכים אותה.
     

  • 22/08/2016

    עו"ד ז`קלין דייני היא מהזן הנדיר כל כך היום של עורכי דין שהם קודם כל בני אדם, ומעבר לזה מקצועית ואמינה. קיבלתי שירות מצוין, יחס אכפתי כולל שיתוף לכל אורך הדרך ומתן דגש ותשומת לב על הצגת המצב לאמיתו. עורכת דין בחסד עליון שנלחמת עבור לקוחותיה. בעלת ידע מקצועי נרחב ובקיאות בפסיקה הן בייעוץ והן בייצוג בבית המשפט.
     

  • 17/08/2016

    אני לא ממליץ בדרך כלל אבל הפעם זה מקרה שיוצא מהכלל, מדובר באישה מקצועית מאוד שמצליחה לראות מחוץ לקופסה , היחס שלה מקצועי אדיב ואנושי שלא מובן מאליו , והחשוב ביותר שקנה אותי הוא : היושרה והאמינות שלה. דבר שלצערי נעלם בעולם עריכת הדין . ממליץ בחום!!!!
     

  • 14/08/2016

    אחת העו"ד הכי מקצועיות ויסודיות שאני מכירה! רצינית, חרוצה, תותחית, נעימה, אמינה, פשוט מס` 1. אם היו פה 10 כוכבים, הייתי נותנת לך את כולם. תודה לך ז`קלין היקרה על העזרה לי ולבעלי עם קניית הדירה החדשה. בטוחים שבלעדייך זה לא היה אותו הדבר. את פשוט מלכה! תודה תודה תודה
     

  • 11/08/2016

    עו"ד ז`קלין דייני טיפלה בי לאחרונה במסירות, דייקנות, נאמנות, עם ידע מקצועית רב וביטחון גם כן. מאוד נעים להיות בחברתה והיא אוזן קשבת לכל. אני מאחלת לה הצלחה רבה בהכל!
     

  • 11/08/2016

    שירות מקצועי ביותר, עומד בכל הציפיות ואף יותר .
     

  • 11/08/2016

    שירות מקצועי מאוד מצד אחד ויחס אישי מצד השני - זאת עו"ד דייני. טיפול מקצועי ביותר, מתן הרגשת ביטחון, השגת תוצאות, הקפדה על תהליך, שמירת קשר תמידי עם הלקוח. זאת עו"ד ג`קלין דייני
     

  • 11/08/2016

    רצינית, חרוצה, משקיענית, נשמה ענקית ונדירה. אי אפשר לנצח אותה מומלצת לתחום הביטוח הלאומי, תותחית אמיתית.
     

  • 10/08/2016

    עו"ד ז`קלין דייני, בשמי ובשם טניה אשתי, אנחנו רוצים להודות לך על העזרה, הידע התמיכה והליווי הנעשה במקצועיות ובניסיון רב. בזכות הכוונה, הידע והמקצועיות שהפכת אנו יודעים ובטוחים שהגענו לכתובת הנכונה ויודעים שנוכל לסמוך עלייך שתייצגי אותנו נאמנה בוועדות הרפואיות. בברכה טניה ופרטי בן אבן
     

ז`קלין דייני עורכת דין ומגשרת
פניה ישירה אל ז`קלין דייני עורכת דין ומגשרת

למעלה