לייזרוביץ-ברק, משרד עו"ד

לייזרוביץ-ברק, משרד עו"ד

דרך מנחם בגין 154 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עו"ד לייזרוביץ-ברק עוסק בתחום הנזיקין על כל פניו ובעל ניסיון רב. המשרד פועל בשיתוף עם רופאים מהשורה הראשונה והשותפים במשרד אחראים אישית לכל לקוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

נעים להכיר, משרד עורכי דין לייזרוביץ – ברק

אנחנו מאמינים במאבק רגיש ונחוש עבור כל לקוח שלנו באשר הוא.

 

הרגישות כלפיכם, בתמיכה ובהבנה אמיתית למצב שאליו נקלעתם באמצע החיים, ובנחישות בלתי מתפשרת כלפי חברות הביטוח ומוסדות המדינה - כדי שישלמו לכם את כל מה שמגיע לכם, בזכות ולא בחסד, עד השקל האחרון.

 

אנחנו עוסקים בתחום נזקי הגוף והביטוח, מכירים היטב את החוקים והכללים, ומכירים אפילו טוב יותר את התשובות המתחמקות של חברות הביטוח ומוסדות המדינה שאמורים לדאוג לנו בשעת צרה, אלה שבמקרים רבים מתחמקים מהאחריות המוטלת עליהם, ומשאירים אותנו ללא מענה ופתרון יעיל בזמן אמת. אנחנו נלחמים בהם למען הלקוחות שלנו, ומצליחים להשיג למענכם את סכום הכסף הגבוה ביותר בזמן הקצר ביותר, ו-"לא" היא תשובה שאינה מקובלת עלינו!

 

אנחנו צוות של עורכי דין ותיקים ומנוסים, שמטפלים בלהט ובנחישות בכל לקוח שלנו, באופן אישי, ושולטים היטב את כל הפרטים של כל מקרה. הלקוחות שלנו מקבלים בבית המשפט סוללה של עורכי דין מטעמם, שמגיעה אחרי הכנה מעמיקה, חשיבה רחבה ומקיפה, ונקודות מבט ייחודיות שכבר הצליחו להפוך, לא אחת, תיקים שנדמו כחסרי סיכוי לחלוטין להצלחה מסחררת עבור הלקוח.

 

אנחנו מאמינים שייצוג נכון, הולם ואפקטיבי בתביעות נזיקין מתחיל בהקשבה, בין אם מדובר בקשיש סיעודי או בני משפחתו, אדם שאיבד את כושר העבודה שלו ואיננו מסוגל לפרנס את משפחתו, בנפגע תאונת דרכים, תאונת עבודה, תאונות במקומות ציבוריים, משפחות לילדים עם פיגור שכלי או אוטיזם, או מי שנפגע מרשלנות רפואית. הדבר הראשון שאנחנו עושים, כעורכי דין, הוא להיות בני אדם, משום שבכל פגישה אנחנו לומדים, מקשיבים ומבינים עוד על הלקוח שלנו, על כל הפרטים הרלוונטיים לתיק, ומסמנים לעצמנו ולכם מפת דרכים ריאלית שמבוססת על אלפי תיקים שבהם כבר ייצגנו, ועל ההבנה שלנו מהמקרה הייחודי שלכם.

 

אנחנו בקשר הדוק עם רופאים מהשורה הראשונה כדי לקבל למענכם ייעוץ רפואי שוטף ברמה הגבוהה ביותר, וכדי להצליח להציג את האמת המשפטית, הרפואית והמוסרית, בדרך להשיג עבורכם את כל מה שמגיע לכם.

להצליח להגיע לפיצוי הכספי הגבוה ביותר בזמן הקצר ביותר

זאת העיסוק והשליחות שלנו!

 

עורך דין ונוטריון מרק לייזרוביץ בעל תואר ראשון למשפטים משנת 2003 ותואר שני למשפטים מאוניברסיטת חיפה. היום עורך הדין לייזרוביץ דוקטורנט למשפטים באוניברסיטת AMU. לאורך השנים בתחום טיפל עורך הדין לייזרוביץ במקרים רבים, ולמד להכיר את המערכת לעומק, ידע אשר מסייע ללקוחותינו להתמודד מול המכשולים השונים שעולים בתהליכי המשפט.

 

עורכת דין קרן ברק בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ובסוציולוגיה ותואר במשפטים. משנת 2006 עוסקת בתחום הנזיקין ומאז הקמת משרד לייזרוביץ-ברק עוסקת באופן בלעדי בייצוג נפגעי גוף ונפש מול חברות ביטוח ומול ועדות רפואיות מכל סוג, ובעלת ידע מעשי עשיר בתחום זה.

 

משרד עו"ד לייזרוביץ-ברק מאמין כי ההצלחות שלנו, קטנות כגדולות, הן אלו המבססות את מעמדו של המשרד כמוביל בתחומו. כל לקוח המגיע לטיפולנו יקבל משרד הנלחם על הישגיו ועל שמירת זכויותיהם של לקוחותיו.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 17/04/2018

    אמא שלי סיעודית בבית וחברת הביטוח לא רצתה לשלם לה. פניתי למרק קרן לייזרוביץ-ברק ותוך חודשיים הגיע הכסף. אלופים!
     

לייזרוביץ-ברק, משרד עו"ד
פניה ישירה אל לייזרוביץ-ברק, משרד עו"ד

למעלה