מיכאל אברם, עורך דין

מיכאל אברם, עורך דין

מלכי ישראל 6 , תל אביב (אזור המרכז)

משרדו של עורך דין מיכאל אברם נמצא בתל אביב והוא עוסק בתחומי המשפחה, המקרקעין, הקניין הרוחני-עסקי והתחום האזרחי-מסחרי על מכלול רבדיו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין מיכאל אברם הנו עו"ד ואיש עסקים שעסק במשך שנים רבות בניהול והקמה של חברות ויחידות רווח והפסד בתחומים מגוונים ובעיקר בתחום ההיי-טק, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי.

 

מחלקת משפחה וגירושין:

לאורך שנות הוותק הרבות בתחום זכה עורך הדין מיכאל אברם לטפל במקרים רבים של סכסוכים במשפחה. בין השאר השאר מטפל עורך הדין אברם במקרי גירושין, סכסוכי ירושה, עזבונות, משמורת, חלוקת רכוש, אפוטרופסות, הסכמים במשפחה לרבות צוואות, הסכמי ממון, ייפוי כח מתמשך וכדומה. כל זאת בסובלנות ובזהירות הנדרשת לאור הרגישות המאפיינת סכסוכים בתוך המשפחה ובנחישות להשגת התוצאה המתבקשת ע"י הלקוח.

 

מחלקת מקרקעין:
במרוצת השנים, רכש עו"ד מיכאל אברם ניסיון רב בנושא של התחדשות עירונית, תמ"א 38 ופינוי בינוי. הוא ניהל והוביל התקשרות עסקית ומשפטית מול יזמים וגורמים ברשות המקומית, עד למיקסום זכויות הדיירים במסגרת פרויקטים אלו. כמו כן לעורך הדין אברם נסיון רב בעסקאות מכר וקנייה, טיפול במקרים של ליקויי בניה, איחור מסירה, רכישת דירות מקבלן ופינוי דייר סרבן.

 

מחלקה מסחרית וקניין רוחני:

במהלך עבודתו בתחום העסקי צבר עו"ד מיכאל אברם נסיון במגוון תחומים ודיסציפלינות. נסיון זה, מעשיר את יכולותיו בניהול מו"מ, גישור וייצוג צרכי הלקוח תוך הבנת התהליכים המשפטיים והעיסקיים הנדרשים לעומקם והמהווים חלק בלתי נפרד מייצוג טובת הלקוח. בנוסף לאמור לעיל, עו"ד מיכאל אברם הוסמך כמנתח מערכות מידע מחשבים על ידי ממר"מ (צה"ל), וצבר ידע רב בתחום זה המאפשר לו להבין אף את התהליכים המקצועיים והאתגרים העומדים בפני חברות בתחום ההיי טק.

 

משרד עו"ד מיכאל אברם חרט על דגלו מתן יחס וקשר אישי וענייני ללקוח זאת בכדי להעניק שירות איכותי, מקצועי ויעיל, תוך הצבת טובת הלקוח לנגד עיניו. 


למשרד שתי שלוחות: בתל אביב ובהרצליה

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 08/03/2021

    מיכאל יצג אותי מול ביטוח לאומי השיג לי מה שביקשתי אחרי שמונה שנים של מאבק עם אחרים שלא צלח קיבלתי יחס מקצועי,אמין ואנושי ממליצה בחום
     

  • 10/01/2019

    מיכאל היקר, משמיים כיוונו אותי אלייך. איש נעים הליכות קשוב זמין בכל עת.הגעתי אלייך לאחר שהייתי צריכה הסכם ממון ועזרת לי המון.נתת לי מענה ולא החסרת שום סעיף.הרגשתי שנתת את כל כולך.מי ייתן וירבו כמוך.
     

  • 30/12/2018

    למיכאל (מלאך) המקסים!!!! איך מתחילים בכלל לכתוב על מלאכים יקרים שמגיעים אלייך בתקופות שונות בחיים ומראים לך כי יש טוב בעולם ורוחב לב שאף פעם לא נגמר .... מניסיון החיים הקצרצר של חיי למדתי שיש ישנם שתי יסודות קיומיים ביקום והן : יסוד הצדק ויסוד האיזון. מיכאל, אתך זכיתי לראות איך שני היסודות האלה מתקיימים במידית ובבן אדם אחד. אז הכל התחיל מתהליך גירושים קשה מכוער ומורכב לפיצוח במקרים כאלה אתה פונה לכל גורם אפשרי שיכול לסייע לך. במסגרת החיפושים לקבלת סיוע משפטי פניתי לפרום תשאל עו"ד שם שאלתי את שאלותיי המשפטיות ותמיד קיבלתי מענה מקצועי מיומן ובעיקר עם רצון אנושי לעזור ללא תנאי. כן זה היה מיכאל המלאך ששמר עליי. אפילו כשכבר לפעמים לא היה לי נעים לפנות בפורום מיכאל הציע לי את הנייד וטען בתוקף שאני יכולה לפנות בכל הזדמנות באופן אישי על מנת שלא אעשה טעויות כמו בעבר. וכך היה יום אחד פתחו לי תיק בבית המשפט כי הגרוש לא שילם את חלקו בהלוואה וכך מצאתי את עצמי יושבת חסרת אונים מול סוללת עורכי דין קשים ונוקשים שלא רצו לתת לי כלל הזדמנות לשלם את חלקי בכבוד בלי לשלם מחיר כבד. חסרת אונים יצאתי מהמשרד והחלטתי לפנות למיכאל המלאך בשיחה עמו, מיד קבע ביום א` הקרוב הוא מגיע איתי למשרדו של עו"ד של הבנק על מנת שאת השקט שאני כל רוצה, אקבל במהרה וכך אכן היה. מיכאל נעמד על רגליים אחוריות נלחם כמו אב המגן על ביתו הגיע להסדר תשלומים נוח ובעיקר דאג שמאותו הרגע הלילות שלי יהיו מלאים בשינה רכה ונעימה ולא כמו הלילות הלבנים שעברתי- יסוד הצדק ולגבי הכסף אתם שואלים? מיכאל בכלל לא דאג לתשלום , המתין בסבלנות והיה מלא רוך וחמלה לאור המצב. הוא מעולם לא שאל לגבי התשלום, אלא פשוט בטח בי שאשלם עד השקל האחרון וגם בדי אעבד מסתבר כי לקח תשלום סביר עבור השירות שקיבלתי ממנו- יסוד האיזון. היום המלאך הולך איתי לתביעה נוספת ואני יכולה להבטיח שהוא יהיה עו"ד שלי עוד הרבה שנים כי יש לו את היושר, הכנות, תיאום הציפיות, החום, המקצועיות ובעיקר הרצון ללמוד ולהתפתח וזה מה שחשוב באמת אז מי שמתלבט והגיע עד לכאן אז פה המקום לקבל את המלאך האמיתי רק בלי כנפיים. ושתמיד נשמע בשורות טובות מיכאל היקר, תודה לך על העשייה ועל פועלך למען עשיית הצדק על הצד הטוב ביותר. מאמינה בך, קרן כהן
     

  • 26/12/2018

    כאחת שנכוותה לא פעם מעורכי דין שרלטנים, אני ממליצה בחום על עורך הדין מיכאל אברם. מעבר למקצועיות שלו , הידע הרב והנסיון , פגשתי בן אדם מדהים , אנושי בצורה יוצאת דופן, אכפתי וקשוב ללקוח. הוא מתעניין וזמין בכל שעה לכל שאלה . נדיר, אם בכלל אפשרי לפגוש בתחום הזה עורך דין שיהיה גם מקצועי וגם אנושי, סבלני ומכיל כמו עורך דין אברם ואני ממליצה לכל מי שזקוק לשירותי עורך דין, לבחור בו כי הוא בהחלט הבחירה הנכונה.
     

מיכאל אברם, עורך דין
פניה ישירה אל מיכאל אברם, עורך דין

למעלה