משרד עורכי דין, אסף כהן

משרד עורכי דין, אסף כהן

המיסדים 4 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרד בוטיק העוסק בתחום הנדל"ן ואשר הוקם מתוך מטרה להעניק ייעוץ ושירות משפטי לקהל לקוחותיו, תוך מתן דגש על עסקאות נדל"ן מורכבות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

המשרד הינו משרד מודרני נמרץ וחדשני המציע לכלל לקוחותיו טיפול משפטי מקיף וכולל, בקיאות מפליגה בתחום המקרקעין ומחויבות מוחלטת לצורכי הלקוח בעוד הלקוח מקבל שירות המאופיין ביחס אישי זמין וקשוב, מקצועיות ללא דופי, יצירתיות, נאמנות ויעילות.

 

בשל מורכבות התחום, הטיפול הוא לקידום מטרות הלקוח מתוך התאמה אישית של הפתרונות המוצעים לצרכיו המיוחדים של כל לקוח ולקוח.

הבסיס להצלחתו של המשרד הוא ניסיונו הרב של עו"ד אסף כהן בייצוג לקוחות מגוונים בכל תחומי המקרקעין המתבטא בין היתר במציאת פתרונות יצירתיים בעסקאות נדל"ן הכוללות היבטי מיסוי, תכנון וקניין.

 

כמו כן, לעו"ד אסף כהן ניסיון רב בכל הנוגע להיבטיי המימון והמיסוי של פרויקטים בהליכי תכנון ובניה ובייצוג בפני רשויות מוניציפליות וועדות תכנון.

 

המשרד מלווה את הלקוחות בכל שלבי העסקה החל מהשתתפות במשא ומתן מסחרי, תיאום ובדיקות מקדמיות מול הרשויות השונות לרבות לשכת רישום המקרקעין, מוסדות התכנון, רשות מקרקעי ישראל ומיסוי מקרקעין- ועד להשלמת העסקה.  

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 03/11/2016

    עו"ד אסף כהן, מקצועי ואמין. קיבלנו ליווי צמוד לאורך כל שלבי העסקה עד לרישומה בטאבו. זריז ויעיל
     

מאמרים מאת משרד עורכי דין, אסף כהן
משרד עורכי דין, אסף כהן
פניה ישירה אל משרד עורכי דין, אסף כהן

למעלה