אילן גבע משרד עורכי דין

אילן גבע משרד עורכי דין

דרך זאב ז'בוטינסקי 35 , רמת גן (אזור המרכז)

אילן גבע משרד עורכי דין מנהל מחלקה משפטית מקצועית המעניקה שירות משפטי בתחום דיני המשפחה. מיקוד עיסוק המשרד מסייע בהעשרת הידע של עורך הדין לתחום זה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורך הדין אילן גבע מנהל את משרדו מתוך אמונה כי לעורך הדין מחויבות להיות מעודכן בכל שינוי בחוק, להכיר את תחום עיסוקו על בוריו ולהיות מנוסה בניהול מגוון תיקים בתחום עיסוק המשרד, לכן, המשרד מתקצע בתחומו וממקד את פעילותו לתחום דיני המשפחה, בכדי להמשיך ולבסס את הידע והנסיון המשפטי בתחום זה.


עו"ד אילן גבע:
ניהול הליכי גירושין על כל היוצא מכך, חלוקת רכוש, מזונות, הסדרי ראיה, עריכת הסכמי גירושין, כתיבת צוואה, ניהול עזבון ועוד.

 

חשוב לציין, במשרדנו כל מקרה וכל לקוח נהנה מטיפול אישי של בעל המשרד בכדי לבחור באסטרטגיה המשפטית הנכונה ביותר לצרכיו. ההתמקצעות והידע של עו"ד אילן גבע מסייעים לספק את המענה המשפטי המקצועי, המקיף, והמעודכן ביותר.

 

עו"ד אילן גבע עושה את המיטב בכדי לשמור על זמינות עבור לקוחותיו, וחשוב מכך להתנהל בשקיפות לגבי התפתחות התיק והאפשרויות העומדות על הפרק, כדי לבחור יחד את הנתיב הנכון ביותר להגיע למטרות שהוצבו בתחילת הדרך. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 06/02/2017

    עו"ד אילן גבע עזר לי בהליך הגירושים. זמינות סביב השעון, מחיר הגיוני ונוח ובעיקר, מקצועיות ושליטה מחולטת בחוק. ממליץ בחום
     

אילן גבע משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אילן גבע משרד עורכי דין

למעלה