ענבל דהן-שרון, עו"ד ונוטריון

ענבל דהן-שרון, עו"ד ונוטריון

שבטי ישראל 42/2 , מודיעין (ירושלים והסביבה)

בעלת ניסיון של 17 שנים במתן שירותים משפטיים בראייה עסקית רחבה לחברות ולעסקים בכל שלבי פעילותם וכן ליחידים במגוון רחב של תחומים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

המשרד מספק שירותים משפטיים לחברות ולעסקים בכל שלבי פעילותם וכן ליחידים (יזמים, משקיעים, בעלי מניות ועוד) במגוון רחב של תחומים הרלוונטיים לפעילותם העסקית של חברות ועסקים.

 

תחומי העיסוק העיקריים של המשרד:

  1. משפט מסחרי ועסקאות מסחריות שונות (כגון: הסכמי הפצה, הסכמי רכש ומכר, הסכמי ייעוץ, הסכמי ייצור, הסכמי רישיון, הסכמי סודיות, הסכמי שכירות ועוד).
  2. דיני חברות וממשל תאגידי, לרבות הקמה, ניהול ופירוק של חברות ותאגידים אחרים.
  3. ייצוג חברות הייטק בנושאים המיוחדים לחברות עתירות ידע.
  4. פיקוח על ייצוא של טובין, שירותים וידע בטחוניים ודו-שימושיים.
  5. דיני עבודה.
  6. מיזוגים ורכישות.

החזון שלי עם הקמת המשרד הוא ללוות ולתמוך בלקוחותיי בהגשמת מטרותיהם העסקיות תוך הקטנת הסיכונים המשפטיים הרלוונטיים לפעילותם וזאת באמצעות מתן שירותים משפטיים מקצועיים, פרואקטיביים ובעלי אוריינטציה עסקית. השירותים המשפטיים הניתנים על ידי המשרד מותאמים לתעשייה ולצרכים המיוחדים של כל לקוח ולקוח תוך מתן דגש על ההיבטים העסקיים והפרקטיים של הנושאים השונים ותוך מחויבות ויחס אישי לכל לקוח.

 

העיסוק והידע שלי בתחומי העיסוק של המשרד נצברו במהלך יותר מ-15 שנים של עיסוק נרחב ומגוון בעסקאות מקומיות ובינלאומיות רבות, ייעוץ משפטי לחברות היי-טק ציבוריות ופרטיות גלובאליות בנושאים רבים וכן מכהונה כיועצת משפטית פנימית (in-house) וחברת הנהלה בכירה של חברת היי-טק גלובלית במהלך העשור האחרון. הניסיון העסקי והמעשי שלי כיועצת משפטית פנימית וכחברת הנהלה של חברה גלובאלית מאפשרים לי להתייחס לכלל ההיבטים של העסקאות והסוגיות המשפטיות המטופלות על ידי ולספק ייעוץ משפטי בראייה עסקית רחבה.

 

למידע נוסף מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלי.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 18/02/2018

    היתה לי את הזכות לעבוד עם ענבל מעל עשור במגוון רב של פרויקטים ונושאים. ענבל יודעת להתנהל במקביל בהרבה משימות ומסוגלת ללמוד נושאים חדשים במהרה ובצורה עמוקה. ענבל, מעבר להיותה עו"ד מהשורה הראשונה, יודעת להבחין בין עיקר לטפל, למצוא את האיזון הנכון בין הצד המשפטי לעסקי ומתנהלת בשיקול דעת, בשיתוף ובנועם.
     

  • 08/02/2018

    ענבל היא עו״ד מקצועית מאד, רצינית, עניינית, רהוטה, בעלת ידע רחב בתחומים שונים. בעלת יכולות גבוהות ביותר לביצוע משימות מורכבות ואשר מצריכות לימוד תחומים חדשים וחשיבה יצירתית. ענבל מומחית בתחומה והשירות שמספקת הינו ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר!! בהחלט זכיתי להכירה כאדם וכאשת מקצוע ואני ממליצה עליה בחום!!!
     

ענבל דהן-שרון, עו"ד ונוטריון
פניה ישירה אל ענבל דהן-שרון, עו"ד ונוטריון

למעלה