עורכת דין גלית בירן

עורכת דין גלית בירן

שדרות יהודית 31 , תל אביב (אזור המרכז)

עורכת דין גלית בירן (LLB) בעלת ניסיון רב בתחום פשיטות רגל, הסדרי חוב, הוצאה לפועל וייצוג חייבים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 13 המלצות

על המשרד

עורכת דין גלית בירן בעלת ותק של למעלה מ-13 שנים בתחום חדלות פירעון וייצוג חייבים בהליכי פשיטות רגל והסדרי חוב.


תיאור המשרד:

  • הוצאה לפועל: ייצוג חייבים בתיקי הוצל"פ, כינוסי נכסים, בקשות לאיחוד תיקים וחייב מוגבל באמצעים, הפטר בהוצאה לפועל, ביטול עיקולים, הגבלות שהוטלו במסגרת תיקי הוצל"פ וצווי עיכוב יציאה מן הארץ.
  • פשיטת רגל: למשרד ניסיון רב בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל ולהגעה לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר, כולל בין היתר, הגשת בקשות לפשיטת רגל וייצוג עד למתן הפטר לרבות ליווי בתיקי רפורמה והגעה לתכנית פירעון מיטבית עבור הלקוחות, ייצוג עובדים בבקשה לפירוק חברה או פשיטת רגל נגד מעסיק וגביית כספים מהמוסד לביטוח לאומי בגין חוב מעסיקים.
  • משפט מסחרי: עריכת הסכמים, ייעוץ שוטף לחברות ויחידים, ניהול תביעות בבתי משפט, ייצוג והופעות בבתי משפט.
  • חוזים: למשרד ידע רב בעריכת הסכמים, תביעות בגין הפרת חוזים, חוזי שותפויות, רכישה ועוד.
  • נדל"ן: ייצוג במכירת ורכישת נדל"ן, עריכת חוזה לרכישת דירה, תאומי מס ועוד.

 

שפות: עברית אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 13 המלצות)
  • 28/08/2019

    גלית היקרה, עו״ד מיוחדת במינה, בעלת כשרון גדול, מקצועיות ללא פשרות ולב זהב. מודים לך על העשייה, ההשקעה, השירות והאכפתיות. ממליצים בחום. אילנית
     

  • 12/02/2019

    אנשים מדהימים. את גלית הכרתי לפניי הרבה שנים. מעל 10. בזמנו היא עבדה כעו"ד במשרד אחר. הטיפול אז מצידה היה ברמה שאי אפשר לתאר ובימים אלה טיפלה בי גלית ביעילות במסירות והכי חשוב באכפתיות. עלי והצליחי. מגיע לך.
     

  • 05/02/2019

    `גלית בירן, עורכת דין מדהימה שעזרה לי לסגור תיק ישן, חוב לבנק על סך 330 אלף שקלים שבסופו נסגר בשלושים ושמונה אלף שקלים בלבד. לא האמנתי בחיים שניתן להגיע להסדר בסכום כזה ואני מאוד מרוצה מהתוצאה ומהייצוג שלה. בזכות גלית אני יכול סוף סוף להרים את הראש ולהתחיל דף חדש. ממליץ בחום לכל מי שנקלע לחוב. השירות היה יעיל לכל אורך הדרך, נהניתי ממענה מקצועי ומהיר לכל פניותיי, שירות אדיב, טיפול יעיל ועדכון בשל שלב לאורך כל הטיפול . אין ספק שגלית היא עוף נדיר בענף, עורכת דין שמדברת בגובה העיניים ומביאה תוצאות בשטח - בלי הבטחות ודיבורים מיותרים. תודה רבה על הכל!
     

  • 04/04/2018

    עורכת דין מעולה מקצועית ביותר חריפה יסודית פשוט מעולה מומלצת בחום
     

  • 27/12/2017

    מודה לאלוהים כל יום על שהכרתי אותה! הצילה לי את החיים נלחמה בכל הכח בשבילי ומאז החיים שלי פשוט מאוד השתנו מהקצה אל הקצה! אני ממליץ עליה מאוד. מאז שסיימה לטפל בי הפניתי לה עוד כמה אנשים וגם הם היו מאוד מרוצים והודו לי שהפניתי אותם אליה. עורכת דין אנושית מדברת בגובה העיניים לא כמו כל העורכי דין שמה שמעניין אותם זה רק כסף, נלחמת בשביל כל לקוח כדי להגיע לתוצאה הכי טובה שאפשר ובאמת עזרה לה לפתוח דף חדש בחיים.
     

  • 23/10/2017

    עורכת דין תותחית!! נלחמה עבורי ללא לאות וכנגד כל הסיכויים הצליחה והגיעה לתוצאה מדהימה שלעולם לא הייתי מאמינה! אדיבה, מקצועית ויסודית מאוד. ממליצה עליה בחום!
     

  • 05/09/2017

    לגלית התותחית שוב ללא פשרות נלחמת עבור כל לקוח כאילו שזה שייך לה אישית הפניתי איליה לקוחות וגם הם היו באותו הרגשה
     

  • 05/09/2017

    תודה רבה לגלית על העזרה הגדולה בתיקים שהיו לי. לא ידעתי איך אני אצא מזה , והיא כמו מלאך משמים עזרה לי והוציאה אותי בנאדם חדש עם דף חדש. תודה רבה רבה!!! ממליץ בחום!!!
     

  • 05/09/2017

    גלית עזרה לי בביטול צו עיכוב יציאה מהארץ ולאחר מכן גם עזרה לי להגיע להסדר מצויין מול הבנקים והנושים הפרטיים. ממליץ בחום
     

  • 05/09/2017

    תודה לגלית! טיפה במכירת הדירה שלנו באופן יעל ומהיר
     

עורכת דין גלית בירן
פניה ישירה אל עורכת דין גלית בירן

למעלה