ללקין וייס עו"ד

ללקין וייס עו"ד

בר כוכבא , בני ברק (אזור המרכז)

משרד העוסק בחברות, מקרקעין, דיני עבודה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי הדין ללקין וייס גוטמן מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים, כולל ייצוג בערכאות המשפטיות השונות, לרבות בתחום העסקי מסחרי (כללי), דיני תאגידים (חברות ושותפויות), נדל"ן, דיני עבודה, תחום האזרחי (כללי) ודיני פירוק וכינוס נכסים, הכל תוך שילוב אוריינטציה מסחרית ועסקית בעבודת צוות המשרד.

המשרד מונה שבעה עו"ד, מתמחים וצוות אדמיניסטרטיבי ושוכן במגדלי בסר 2 ברחוב בן גוריון ברמת גן.


מחלקת הליטיגציה של המשרד בעלת התמקצעות מיוחדת בניהול מאבקים משפטיים מורכבים ועתירי ממון כחלק מאסטרטגיה כוללת, תוך שילוב סעדים זמניים (צווי מניעה, צווי עשה וכד') והליכים מקבילים בערכאות נוספות, בארץ ובחו"ל.

 

מחלקת מקרקעין ונדל"ן של המשרד פעלה רבות בשנים האחרונות בתחום המתפתח של התחדשות עירונית (תמ"א 38 - הריסה ובניה, תוספות בניה) וצברה נסיון רב, הן בייצוג יזמים ומשקיעים והן בייצוג בעלי הנכסים, תוך קביעת פרקטיקה מתקדמת ויישום לקחים.

 

המשרד מעניק ייעוץ משפטי שוטף ללקוחותינו באמונה שהסוד להצלחה טמון בעבודה יסודית הכוללת תכנון מראש של מטרות וקביעת אסטרטגיה. המענה שנותן המשרד לצורכי הפעילות של לקוחותינו הוא רחב היקף, החל משלבי הרעיון והתכנון ועד לשלבי ההקמה והתפעול היומיומי, הן בעיתות שגשוג כמו גם בזמני משבר. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ללקין וייס עו"ד
פניה ישירה אל ללקין וייס עו"ד

למעלה