עורכת דין אתי-זיו מנשה

עורכת דין אתי-זיו מנשה

המלאכה 8 (א.ת פולג) , נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרד בוטיק מקצועי ותוסס המעניק שרותי משפט בתחום המקרקעין, עסקאות נדל"ן, רישום בתים משותפים, העברת זכויות בחברות משכנות, בטאבו ומינהל מקרקעי ישראל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד
הנני עוסקת בדיני מקרקעין ובפרט בתחום הרישום. אני עוסקת בתחום המקרקעין שנים רבות וניסיון זה מקנה לי את היכולת להתמודד עם הפרוצדורות הסבוכות ולקדם רישומים, מסובכים ככול שהיו ברשויות השונות.
 
כמו כן, אני מלווה מוכרים ורוכשים בתהליך מכירה/רכישה של דירות, מרגע המו"מ ועד לחתימת החוזה. תהליך מכירה ורכישה של נכס זהו תהליך מורכב אשר דורש עו"ד עם ניסיון מקצועי, בעל יכולת לזהות "מוקשים" בעסקה. אני מאמינה כי תפקידו של עו"ד, הוא לשמור על הלקוחות שלו, להדריך אותם וללוות אותם ליווי צמוד ואישי עד לסיום העסקה ברישום. 
 
אני מייצגת רוכשים ומוכרים בכל הארץ
 
תחומי העיסוק של המשרד הינם כדלקמן:
מקרקעין - עסקאות מכר/קנייה, הסכמי שכירות, הסכמי שיתוף, רישום זכויות בחברות משכנות, ברשות מקרקעי ישראל, לשכות הרישום השונות (טאבו) ורישום בתים משותפים.
חוזים שונים וייעוץ משפטי כללי - הכנת חוזים שונים (לדוגמא: הסכמי העסקה, הסכמי התקשרויות בין קבלנים שונים וכדומה), ניסוח מכתבים שונים ועוד.
 
משרדי שם דגש על שירות אישי, מקצועי ואמין , שכן אני מאמינה כי לקוח מרוצה מהווה אבן יסוד למשרד משגשג.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 04/07/2022

    עו״ד אתי ייצגה אותי במכירת הנכס הישן ובקניית הנכס החדש (שתי עסקאות שקרו במקביל). התהליך המשפטי היה חלק, וכן היא דאגה לשמור על האינטרסים שלי בשתי העסקאות. בנוסף, היא תמיד דאגה להסתכל על שתי העסקאות יחד, על מנת שלא יווצר התנגשות ביניהן. ממליץ בחום
     

  • 29/10/2017

    עו״ד אתי זיו מייצגת אותי במספר תיקים שונים בכולם קיבלתי יחס אישי ושרות מקצועי, ממליץ בחום.
     

עורכת דין אתי-זיו מנשה
פניה ישירה אל עורכת דין אתי-זיו מנשה

למעלה