משרד עורכי דין זיו דניאל

משרד עורכי דין זיו דניאל

י"ל פרץ , חולון (אזור השפלה והסביבה)

משרד עורכי דין זיו דניאל עוסק בתחום המסחרי אזרחי, הוצאה לפועל, צוואות וירושות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד
 
משרד עורכי הדין זיו דניאל מספק ייעוץ וליווי משפטי במקרקעין ונדל"ן, הוצאה לפועל, צוואות וירושות ומשפט מסחרי. 
בין היתר בתחום דיני המקרקעין, חוזה מקרקעין, בתים משותפים, סכסוכי שכנים, פינוי שוכר, רישום בטאבו, קניית דירה, ליקויי בניה, דיני מושבים, דמי מפתח, נדל"ן מסחרי
 
כמו כן, המשרד עוסק בתחום צוואות וירושות, כתיבת צוואה, כתיבת צוואה הדדית, בקשה לצו ירושה, סכסוכי ירושה, התנגדות לצוואה,  בקשה לצו קיום צוואה, ניהול עיזבונות, הסתלקות מעיזבון, הסכם חלוקת עיזבון, אפוטרופסות.
 
משרד עורכי הדין זיו דניאל מייצג ומלווה לקוחות בתחום ההוצאה לפועל מרגע פתיחת התיק , חדלות פירעון, פשיטת רגל, איחוד תיקים, חקירת יכולת,הפטר בהוצאה לפועל, כינוס נכסים, עיקולים, הגבלת רישיון נהיגה, מוגבל באמצעים, ייצוג זוכים, איתור חייבים, גביית חובות, דיני שטרות, הסדר חובות, הקפאת הליכים, מחיקת חובות, עיכוב יציאה, ערבויות, פסק דין הצהרתי, צו תשלומים, צו מאסר ועיקול מטלטלין.
 
בנוסף לכך, משרדנו עוסק בתחום המשפט המסחרי, הקמת חברה, זיכרון דברים, יזמות עסקית, ביטול חוזה, דיני צרכנות, הקמת שותפות, פירוק חברות והסכמים לחברות. 
משרדנו מאמין בשקיפות מלאה ושיתוף הלקוח לאורך ניהול התיק תוך ליווי ויחס אישי אדיב.

 

שפות: עברית


המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 19/09/2021

    מסגרת תביעה שהוגשה נגדי..ע"ס 200,000 ₪ הלכתי וחיפשתי עו"ד תותח!! כמו שאומרים שיעזור לי..שיציל אותי מהתביעה הרובצת עלי כרעם ביום בהיר!! וחיפשתי..ואז הגעתי לעו"ד זיו דניאל מחולון!! וכבר בפגישה הראשונה הרגשתי ...הוא העו"ד!! לא אשכח את המילים שלו" תישן טוב אתה ביידים טובות אל תחשוש מהתביעה" ניהול תיקים ברמה הגבוהה ביותר!! תחושתי הייתה לכל אורך הדרך שאח גדול מטפל לך בתביעה. ההמלצה הזו היא מהלב!! עו"ד טוב תמצאו בטוח..אבל עו"ד ישר ואנושי אני מצאתי!!
     

  • 09/09/2021

    מומלץ בחום. טיפול סופר מקצועי ומסור, היה איתנו מהרגע הראשון ועד לסיום המכירה וגם הקניה של הבית. זמין לכל שאלה ועמד לרשותנו בכל שעה,עורכי דין יש המון אבל מקצועי ושרותי כמוהו מאד קשה למצוא.
     

  • 09/09/2021

    מומלץ בחום. טיפול סופר מקצועי ומסור, היה איתנו מהרגע הראשון ועד לסיום המכירה וגם הקניה של הבית. זמין לכל שאלה ועמד לרשותנו בכל שעה,עורכי דין יש המון אבל מקצועי ושרותי כמוהו מאד קשה למצוא.
     

  • 31/08/2021

    תודה על ליווי מקצועיי ושירות איכותי ואמין ברכישת דירה!
     

משרד עורכי דין זיו דניאל
פניה ישירה אל משרד עורכי דין זיו דניאל

למעלה