אורלי זפרני לביא, משרד עורכי דין

אורלי זפרני לביא, משרד עורכי דין

מנחם בגין 7, קומה 12 , רמת גן (אזור המרכז)

המשרד עוסק בדיני נזיקין: רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, פוליסות וביטוחים. שירות מקצועי במיוחד, המתאפיין במסירות, יעילות ומאבק ללא פשרות עד קבלת הפיצוי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

משרד זפרני לביא עוסק בדיני נזיקין ומייצג נפגעים בתביעות נזקי גוף אשר נגרמו כתוצאה מרשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות בשטח ציבורי וכיוצ"ב.

 

המשרד מלווה את הנפגע מראשית התהליך ומייצג אותו אל מול גופים כגון חברות ביטוח, בתי חולים, רשויות ממשלתיות, ביטוח לאומי ועוד.

 

המשרד הוקם בראש ובראשונה מתוך אידיאולוגיה לעזור לאזרח הפשוט לקבל את הפיצוי המגיע לו, תוך מאבק ללא פשרות בחומות הבירוקרטיה שחברות הביטוח דואגות לייצר על מנת להתיש ולייאש את התובע. המשרד מתנהל ביעילות אל מול הגופים הנתבעים, מתוך הבנה מיטבית של אופן פעולתם, באופן המבטיח למקסם את הפיצוי עבור התובע.

מתוך אידיאולוגיה זו המשרד מייצג תובעים בלבד ואינו מייצג חברות ביטוח או תאגידי ענק אחרים בשום מקרה ובשום מחיר.

 

עו"ד אורלי זפרני לביא סיימה בהצטיינות את לימודי המשפטים והתמחתה באחד המשרדים המובילים בתחום. בנוסף, בעלת תואר ראשון ושני בספרות עברית מאוניברסיטת תל אביב (בהצטיינות) ובעלת תואר בפילוסופיה (אונ' ת"א, בהצטיינות).

 

עו"ד זפרני לביא דוגלת במצוינות אך בד בבד מאמינה כי יחסי אנוש עומדים מעל לכל. לאור זאת, מובטח יחס חם, זמינות ונגישות מלאה עבור הלקוח.

 

הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות, במהלכה ניתנת הכוונה מפורטת, הדרכה יסודית והמלצה לאופן הפעולה אשר ישיג את הפיצוי הגבוה ביותר עבור הלקוח. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 13/11/2018

    תודה רבה על היחס החם והטיפול המסור על המקצועיות, ההקשבה, התמיכה, האכפתיות והדאגה עשית עבודה מקצועית ומשובחת תודה רבה מקרב לב
     

  • 12/11/2018

    אורלי עורכת דין אמינה אחראית ומקצועית עם יכולת חשיבה ונחושה להגיע למטרה ולעשות הכל שהלקוח יקבל את תמורתו
     

  • 12/11/2018

    תודה מעומק הלב על הסיוע והתמיכה, ובעיקר על מקצוענות ללא פשרות!!!
     

  • 11/11/2018

    אני רוצה להודות תודה גדולה לעורכת דין אורלי זפרני לביא שהוכיחה שאפשר לעשות את הבלתי אפשרי ונלחמה בשבילי מול חברת הביטוח עד שניצחנו!הלוואי שכל אנשי המקצוע היו מתנהלים ביחסי אנושי כמו שלה,תמיד זמינה סבלנית, אכפתית וכמובן מקצועית ללא פשרות. תודה רבה על טיפול מצויין ועל העידוד והתמיכה לאורך כל הדרך.
     

  • 17/10/2018

    עו"ד מספר אחת בארץ. אורלי ייצגה אותי בתיק נגד חברת הביטוח לאחר תאונת דרכים קשה שעברתי. לכל אורך הדרך אורלי הייתה קשובה לכל הבעיות שלי. בזכות והמקצועיות של אורלי קיבלתי פיצוי בסך של 2.7 מליון שקלים מחברת הביטוח.
     

אורלי זפרני לביא, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אורלי זפרני לביא, משרד עורכי דין

למעלה