עו"ד גלית שמש פאוקר

עו"ד גלית שמש פאוקר

חיפה (אזור הצפון)

עורכת הדין עו"ד גלית שמש פאוקר בעלת משרד עצמאי פעיל ומנוסה אשר מספק מענה משפטי בתחומים: דיני משפחה, משפט מסחרי, מיסוי ומקרקעין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

עו"ד גלית שמש פאוקר בוגרת תואר בכלכלה וחשבונאות בהצטיינות יתרה משנת1997, במנהל עסקים בהצטיינות בתחום מימון משנת 2000 ותואר LLB במשפטים בהצטיינות משנת 2013.

 

לעולם המשפט הגיעה עורכת הדין שמש לאחר קריירה של מעל 20 שנה בתחום הכלכלה והחשבונאות. את משרדה העצמאי הקימה בשנת 2014 לאחר התמחות בתחום במשרדם של ירון-אלדר, פלר שורץ העוסקים בתחום המיסים. הניסיון שצברה בתחום הכלכלה והמיסוי סלל את דרכה לתחום עריכת דין בעולם המסחרי, ייצוג חברות גדולות במשק, סכסוכים כספיים והליכים שונים מול גופי המדינה, אך את פעילות משרדה העצמאי בחרה להרחיב דווקא לעולם המשפחה מתוך שליחות וצורך לתת מענה לאנשים פרטיים בפתרון סכסוכים מורכבים רגשית, תוך מתן תמיכה משפטית ואישית לאורך ההליך. לצורך כך המשיכה עורכת הדין שמש בלימודי גישור במטרה לסייע לפתרון סכסוכי משפחה מחוץ לכותלי בית המשפט במקרים בהם ניתן להגיע להסכמה.


משרד עו"ד גלית שמש פאוקר מספק שרות בתחומים:

 

  • דיני משפחה - גירושין על כל המשתמע מכך תוך שמירה על טובת הילד, הטיפול בהליך מורכב זה מתחיל מניסיון גישור ועד ייצוג בבתי המשפט השונים למקרי חלוקת רכוש, משמורת והסכמי גירושין. כמו כן משרד עו"ד שמש עוסק רבות בהליכים השונים בתחום הירושה, טיפול בסכסוכי ירושה, ניהול עיזבון, כתיבת צוואה ועוד.
  • מקרקעין נדל"ן - עריכת חוזי מקרקעין לרבות חוזי מכר וקנייה ומעבר על חוזי קבלן, מנהל מקרקעי ישראל, סכסוכי שכנים, פירוק שיתוף, ליקויי בניה, פינוי שוכר, תמא 38 ועוד.
  • משפט מסחרי ועסקים - טיפול שוטף בחברות הכולל ייעוץ וניהול הליכים שונים, הקמה ופירוק של חברות בע"מ, הקמת שותפות, עריכת חוזים מסחריים וחוזי הפצה, טיפול במקרי הפרת חוזה, שותפויות, סכסוכים מסחריים ועוד.
  • דיני מיסים - מיסוי עירוני לרבות ארנונה, מיסוי בינלאומי, מכסומס הכנסה, גילוי מרצון, מיסוי חברות, מיסוי מקרקעין, מע"מ ועוד.

 

 

עורכת הדין גלית שמש פאוקר מנצלת את היכולות והידע הרב שלה בעולם הכלכלה והמיסוי בכדי להעניק ללקוחותיה שירות מקיף בכל ענייניהם הכספיים, אך לא פחות חשוב מעניקה שירות ויחס כנה ואישי לכל לקוח, פורסת בפניהם את האפשרויות לקידום המקרה כדי שיוכלו לבחור יחד את השביל הנכון ביותר עבורם מתוך מטרה להגיע להסדר הטוב ביותר בדרך הקצרה ביותר.

 

תפקידים נוספים שעו"ד גלית שמש פאוקר לקחה או לוקחת בהם חלק:

 

  • יו"ר עמותת קרן לחיים לילדים ונוער בסיכון מזה כ-16 שנה.
  • חברת דירקטוריונים של חברות ציבוריות וחברת וועד מנהל בעמותות ציבוריות.
  • יועצת כלכלית בתחום מערכות ERP - Finance.
  • כלכלנית בכירה בחברת GE - Medical System.
  • חשבת בחברת DSP-Group.
  • כלכלנית בכירה בחברת רפא"ל.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 22/09/2021

    קודם כל לפני הכל היא בנאדם מדהים עונה בשעת צרה גם שהיא לא ייצגה אותך לפני בעבר ומייעצת בלי כל תשלום היא ממש אנושית ומעל הכל הכי חשוב חריפה ויודעת איך ומה לעשות בצורה הכי טובה אז המלצה ממני ממש חמה לגביה מי שצריך אז רק היא מקצועית אמינה חזקה וגם בנאדם מדהים הכל בחבילה אחת תודה רבה רבה על העזרה גלית אין עוד עורכי דין בסגנון הזה.
     

  • 14/09/2021

    גלית מובילה בתחום,אמינות שירות הרגשה שאתם בטוחים ובידיים טובות . אלופה 🏆
     

  • 03/09/2019

    תודה ענקית על שדאגת ונלחמת כדי שאקבל את מה שביקשתי ! עזרתי לי ותמכת בי לאורך כל הדרך. הם מעורכי הדין שכבר לא רואים היום ... מעריך אותך מאד!
     

  • 11/05/2019

    הגעתי לגלית דרך חבר שהמליץ מאוד. מהשיחה הראשונה הבנתי כי מדובר קודם כל - בבת אדם הגון רגיש ואכפתי! טיפלה בתיק שלי במסירות רבה לאורך כל הדרך עד תום! לא הרגשתי לרגע לבד, או מתוסכל... גלית מקסימה ומיוחדת במינה... מניסיוני האישי, ומאכזבות של חברים - על עורך דין להיות בראש ובראשונה בן אדם, אין עורכי דין רבים כאלה... גלית היא בהחלט כזו.
     

  • 05/02/2019

    הגעתי אל עו"ד גלית שמש דרך המלצה של חברה, היא מסייעת לי בתקופה הקשה ביותר בחיי בגירושין, היא קשובה, אדיבה ומקצועית. לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה
     

עו"ד גלית שמש פאוקר
פניה ישירה אל עו"ד גלית שמש פאוקר

למעלה