ליאור סגל, עו"ד

ליאור סגל, עו"ד

ירושלים (ירושלים והסביבה)

הליכי המשפט האזרחי וכן יישוב סכסוכים וגישור

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד ליאור סגל, בוגר תואר ראשון במשפטים (L.L.B) מאוניברסיטת בר אילן.

תחומי העיסוק המשפטיים

 

  • יישוב סכסוכים וגישור
  • מכלול הליכי התביעה וההגנה בהליכים אזרחיים, כגון:
  • תביעות נזיקין (כלליים)
  • תביעות חוזיות והסכמיות
  • תביעות לשון הרע
  • תביעות כספיות​ - זאת החל ממכתב ההתראה הראשוני, דרך כתב התביעה או ההגנה, התצהירים והסיכומים, וכלה בערעור, במידת הצורך.


העולם המשפטי הינו עולם המבקש להחיל נורמות כלליות ואובייקטיביות על סכסוכים שלמראית עין נחזים כאינדיבידואליים. נוכח זאת, נדרשת יכולת אבחנה בין עיקר לטפל, והפניית הלקוח לשימת לב לבל יכלה אנרגיות ומשאבים עבור שאלות שנדמות בעיניו ככבדות משקל, אך בפועל אינן לטובתו.

 

"לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמים", אמר קהלת, "עת לאהוב ועת לשנוא. עת מלחמה ועת שלום". בדומה, משרד עו"ד ליאור סגל דוגל באבחון כל תביעה לשורשה, תוך התמרתה לשיטת הטיפול המתאימה יותר. המשרד דוגל בתפישה לפיה תועלתו הגדולה יותר של הלקוח יכולה להיות מושגת ב"הפשלת שרוולים" וירידה ל"קרביים" של הסיטואציה וניתוח אופיין של הנפשות הפועלות: הלקוח מחד, והצד שכנגד (וכן עורך הדין שכנגד) מאידך. זוהי נקודה חשובה ביותר, כיוון שהתנהלות פזיזה ומגלומנית במטרה להרוויח "נצחון מהיר" בכל מחיר, יכולה להוות הפסד ונזק גדולים לטווח הרחוק.

 

כך, ישנם מקרים בהם הדרך המועדפת לטיפול בסיטואציה הינה בתוככי בית המשפט, במסגרת הפורמאלית והנוקשה. במקרים אלה נדרשת לעתים גישה חד משמעית ובלתי מתפשרת, על מנת להביא את הסכסוך לסיומו המיטבי. יצויין כי דרך זו עלולה להיות ארוכה יותר, וההכרעה בה נתונה בסופו של יום בידי בית המשפט.

 

​​מנגד, ישנם מקרים בהם חתירה לסיום ההליך בצורה אלטרנטיבית הינה הדרך העדיפה, בין אם באמצעות גישור, ובין אם בצורה אחרת. נתיב זה מגולל בפני הלקוח אפשרויות גמישות יותר בנוגע לתוצאות ההליך. דרך זו גם יכולה לחשוף הזדמנויות לשיתופי פעולה עתידיים (ואשר בהווה נדמים כבלתי אפשריים) בין הצדדים. יצויין כי דרך מתוחכמת זו עשויה לחסוך ללקוח זמן ואנרגיות נפשיות וכלכליות, אך לעתים היא דורשת מאת הלקוח רצון להביט לצד השני בעיניים כאדם ולא כאוייב - ולא כולם מסוגלים לכך.

 

​לסיכום: משרד עו"ד ליאור סגל דוגל בגישה מתוחכמת, השמה את העיקר מעל לטפל, והמשלבת בין הגישה המשפטית הקלאסית, לבין אלטרנטיבות יצירתיות. שילוב מושכל בין התעמקות בנבכי הוראות החוק וספרי המשפט, לבין התעמקות בתכונות הצדדים הפועלים. זאת, לתועלתו הרחבה יותר של הלקוח, שאינו רק "עוד לקוח", אלא הינו קודם כל אדם בעל רצונות ושאיפות, וזכות לממש אותם.  

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ליאור סגל, עו"ד
פניה ישירה אל ליאור סגל, עו"ד

למעלה