דודי לוי משרד עורכי דין

דודי לוי משרד עורכי דין

תובל 34 , רמת גן (אזור המרכז)

משרד עורכי דין דודי לוי עוסק במחיקת חובות ושיקום כלכלי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד דודי לוי עוסק משנת 2000 במחיקת חובות במסגרת הליך פשיטת הרגל החדש וקבלת חנינה כלכלית מכל החובות והפטר. כלל לקוחותינו נהנים מהגנה מלאה! תוך 24 שעות.

 

משרדנו מייצג את לקוחותינו לאורך כל ההליך מההתחלה ועד לקבלת ההפטר המיוחל ומחיקת החובות כולם, בכל רחבי הארץ ומתנהל באופן שוטף מול כל המנהלים המיוחדים וכל בתי המשפט המחוזיים. אנו מייצגים חייבים רבים מכל רחבי הארץ במישור העסקי והפרטי. במשרדנו תמצאו עורכי דין מהשורה הראשונה ומהמובילים בארץ, כלקוח חייב תזכה בשירות אישי ומקצועי לכל אורך ההליך המשפטי ועד להשגת התוצאה המרבית עבורך.

  

משרדנו דואג לביטול מיידי של כל ההגבלות, פתיחת חשבון בנק עם כרטיס חיוב וכן אפשרות להוראת קבע אשר יתרמו לפעילות נוחה ותקינה. לאחר מכן נגיש את הבקשה לצו הכינוס ולדיון בהכרזה כפושט רגל, לאחר כ-18 חודשים זוכה הלקוח בהפטר המיוחל ומחיקה מלאה של כל חובותיו - ההפטר יחול גם על חובות לרשויות המס,מס ערך מוסף וביטוח לאומי - כל אלו יבוטלו וימחקו.


המוטו של משרד עו"ד דודי לוי הוא בראש ובראשונה טובת הלקוח עומד לנגד עיני כל אנשי צוות המשרד. בכל תיק ותיק הצוות המקצועי של משרד עו"ד דודי לוי משקיע את כל ניסיונו וכל הידע שנרכש אחרי שנים רבות של טיפול באלפי תיקים. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דודי לוי משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דודי לוי משרד עורכי דין

למעלה