עו"ד תמיר דקל

עו"ד תמיר דקל

שדרות בן גוריון 137 , עפולה (אזור הצפון)

משרד עו"ד תמיר דקל עוסק בתחום הפלילי ובתעבורה, פשיטת רגל והוצאה לפועל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

עו"ד תמיר דקל בוגר אוניברסיטת חיפה. עבד כתובע פלילי בפרקליטות. בעל ניסיון עשיר בכל תחומי המשפט הפלילי, תעבורה, פשיטת רגל, הוצאה לפועל והסדר חובות.

 

לעו"ד דקל ניסיון רב בניהול תיקים פליליים, הן כתובע בפרקליטות הפלילית והן כסניגור. הוא מייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות פליליות, ומספק ייעוץ משפטי וייצוג של זוכים וחייבים בהליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל.


המשרד פועל בתחומים:

 

✔ פלילי - ייצוג חשודים ונאשמים במגוון רחב של תיקים פליליים: עבירות המתה, עבירות רכוש, עבירות סמים, עבירות רכוש, אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות צווארון לבן.

 

משרדנו מלווה את הלקוח לכל אורכו של ההליך הפלילי, עוד בטרם החקירה המשטרתית, במהלך החקירה, בשלב המעצר, השימוע, בטרם הגשת כתב האישום, ניהול מערך ההגנה בבית המשפט בערכאה הראשונה וככל שנדרש אף בערכאות הערעור השונות. המשרד מספק ייעוץ וייצוג משפטי לנפגעי עבירות.

 

✔ תעבורה - טיפול מדויק ומקצועי בתחום דיני התעבורה על כל רבדיו וייצוג בכל עבירות התעבורה - תאונות דרכים, גרם מוות ברשלנות, נהיגה במהירות, נהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים, נהיגה בפסילה, מצלמות מהירות ורמזור, שימוש בטלפון נייד, דו"חות תנועה, ביטול נקודות, ביטול פסילה מנהלית (רישיון נהיגה) ואיסור שימוש ברכב, הליכים מול רשות הרישוי והמכון לבטיחות בדרכים, כולל עררים.


✔ פשיטת רגל - למשרד ניסיון עשיר בניהול הליכי פשיטת רגל. המשרד מעניק ייעוץ משפטי וייצוג מקצועי מן המעלה הראשונה לכל אורכו של הליך פשיטת הרגל, כולל מציאת פתרון אסטרטגי להתמודד ולשקם את ההתנהלות הכלכלית, בקשה לפשיטת הרגל וקבלת הפטר מלא.


✔ הוצאה לפועל והסדר חובות - המשרד מספק ייעוץ משפטי וייצוג של זוכים וחייבים בהליכי הוצאה לפועל.


  • ייצוג זוכים: הוצאה לפועל של פסקי דין, שטרות ותביעות על סכום קצוב, הטלת עיקולים והגבלות על חייב המשתמט מחובותיו.
  • ייצוג חייבים: סגירת תיקי הוצל"פ, ביטול הגבלות ועיקולים, ייצוג מול כל סוגי הנושים, מחיקת חובות לבנקים, הסדרי חוב, ייצוג בחקירת יכולת, הגשת בקשות להפטר לחייב מוגבל באמצעים.

 

עו"ד דקל מספק ייצוג מקצועי ואיכותי, יסודי ואישי, ומאמין שכל אדם זכאי להשמעת דבריו ולהגנה משפטית טרם הכרעת הדין. לפיכך הוא מנהל את תיקי לקוחותיו בשקיפות ושיתוף פעולה עם לקוחותיו, מייצג את האינטרסים לפי צרכיהם על הצד הטוב ביותר בפן המשפטי.


עו"ד דקל מעניק יחס איכותי וליווי צמוד לכל לקוח תוך שיתופו בהליך ושמירה על האינטרסים של ועל כבודו כאדם.


המשרד מעניק שירות מקצועי ואישי לקהל לקוחותיו, ומלווה אותם בכל שלב ושלב בניהול התיק עד להגעה לתוצאות הטובות ביותר.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 27/03/2023

    מקצועי ואמין, ניצח בתיק לא קל בכלל
     

  • 22/07/2020

    ממליץ בחום, עורך דין כריש.
     

  • 22/07/2020

    מקצועי ואמין.
     

  • 22/07/2020

    יחס אישי ומקצועי! טיפל לי בענייני תעבורה וזיכה אותי. מומלץ!
     

  • 22/07/2020

    יחס אישי מצוין, נלחם בשביל הלקוח, מומלץ בחום!
     

עו"ד תמיר דקל
פניה ישירה אל עו"ד תמיר דקל

למעלה