עורכת דין אורלי בן אשר רוזנבוש

עורכת דין אורלי בן אשר רוזנבוש

דוכיפת 29 , הוד השרון (אזור השרון והסביבה)

עורכת דין אורלי רוזנבוש בעלת ותק של 18 שנה ומתוכן למעלה מ-13 שנים בענף הדיור המוגן. מספקת ייעוץ וליווי משפטי בתחום הדיור המוגן. כמו כן מוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך וצוואות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת דין אורלי רוזנבוש בעלת ותק של 18 שנה בתחום עריכת הדין. 

 

עו"ד אורלי רוזנבוש מתמקצעת בליווי משפטי בתחום הדיור המוגן לגיל הזהב. כמו כן מוסמכת לעריכת ייפוי כח מתמשך ועורכת צוואות. במשך 12 שנה היא כיהנה כראש המחלקה המשפטית של רשת בתי דיור מוגן, ולכן בעלת ניסיון עשיר וידע משפטי רב בתחום הדיור המוגן לגיל השלישי.

 

עו"ד רוזנבוש במסגרת תפקידה זה, לבד מהוותק העשיר שצברה מבחינה משפטית, התוודעה לבני הגיל השלישי ולמשפחותיהם ולקחה לה למטרה לפעול להגשמת יעדיהם ולמימוש זכויותיהם, בייחוד בתחום הדיור המוגן, אך גם בצרכים משפטיים אחרים דוגמת הסדרת סמכויות בענייניהם על ידי ייפוי כוח מתמשך וכן על ידי עריכת מסמכי צוואה.

 

תחומי עיסוק עיקריים של משרד עו"ד אורלי רוזנבוש:

 

✔ עריכת הסכם דיור מוגן

✔ עריכת צוואות

✔ עריכת ייפוי כוח מתמשך 

✔ ליווי וייעוץ משפטי לבני הגיל השלישי ומשפחותיהם


אני רוצה שכל לקוחותיי יידעו - ויותר מכך, ירגישו - שיש להם על מי לסמוך. יש מי שיפזר את הערפל האופף את ההליכים המשפטיים בגיל השלישי, ויספק ודאות מוצקה ומרגיעה.

 

אשמח מאוד להיות האדם הזה גם עבורכם. להכיר אתכם לעומק, להבין יחד איתכם בדיוק מה אתם רוצים וצריכים, ולהוביל אתכם להשגת תוצאות תוך מתן שירות מקצועי, אישי ואנושי. 

 

המשרד דוגל במקצועיות, יסודיות וזמינות גבוהה עבור לקוחותיו וכן מלווה כל אחד מבין הלקוחות לאורך כל ההליך המשפטי, מתחילתו ועד לסופו.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום דיור מוגן לגיל השלישי (גיל הזהב) - עורכת דין אורלי בן אשר רוזנבוש
גיל שאל/ה:
סעיפים בחוזה עם בית דיור מוגן
9 צפיות

שלום וברכה, מהם הדברים החשובים ביותר שעליי לשים לב אליהם לפני שאני חותם עם דיור מוגן?

עו"ד אורלי בן אשר רוזנבוש
עו"ד אורלי בן אשר רוזנבוש

נקודות לבדיקה לפני חתימה על הסכם דיור מוגן
שלום גיל, הסוגייה שהעלית מקיפה מכפי שיריעה זו יכולה להכיל, והמיקוד משתנה בהתאם לסוג החוזה. לשם הדוגמא בלבד: קיימים דגשים שונים להסכם ביחס לבית דיור מוגן בבניה לעומת הסכם ביחס לבית דיור מוגן פעיל; להסכם עתידי (המתייחס ליחידה מסוג, שבמועד חתימת ההסכם איננו זמין) לעומת הסכם מיידי ובין הסכם מסלול פיקדון לבין הסכם דמי אחזקה, ללא פיקדון כלל. מבלי לגרוע מן האמור, אציין כאן מספר נקודות, כלכליות ואחרות, שמומלץ לבחון בבואך להתקשר בהסכם כאמור. מודגש, כי אין לראות באמור כדי ייעוץ משפטי ו/או סקירה ממצה של הדגשים לבדיקת הסכם דיור מוגן: 1.בחינת סוג מסלול ההתקשרות המתאים לך ביותר, בשים לב לחיסכון הצבור שבידיך מחד והתזרים החודשי השוטף שלך מאידך, יחד עם שיקולים כלכליים ותפעוליים נוספים: האם מסלול פיקדון מלא/מופחת/מוקטן או בכלל מסלול שכירות, ככל שקיים בבית הרלוונטי? 2.בהסכם מסלול פיקדון - מהי הבטוחה שהבית מציע להבטחת החזר יתרת הפיקדון במצב של חדלות פירעון? באיזה אופן הבית מחשב את השחיקה השנתית של הפיקדון? האם המע"מ בגין השחיקה השנתית משולם בנפרד או מקוזז מהפיקדון? מי מהצדדים נושא בתשלום המע"מ בגין הריבית הרעיונית המיוחסת לפיקדון? 3.בכל הסכם - מהם השירותים הכלולים בדמי האחזקה, מעבר לשירותי החובה מכח החוק ומה היקפם? מהי תקרת העדכון השנתי של דמי האחזקה, מעבר למדד, ומהו המנגנון המסדיר את ביצוע העדכון הנ"ל הלכה למעשה? 4.מנגנון קבלת ההחלטות על ידי הצוות הרב מקצועי. 5. עילות לסיום ההסכם ומשך ההודעה המוקדמת לסיום בכל אחת מהן. בברכה ובהצלחה, אורלי.

צביקה שאל/ה:
אחריות שירותי אחזקה בדירות הדיור המוגן
31 צפיות

הנהלת בית הדיור המוגן: האם מוייבת בתיקון כל בעייות האחזקה בדירה?

עו"ד אורלי בן אשר רוזנבוש
עו"ד אורלי בן אשר רוזנבוש

היקף שירותי האחזקה ביחידת הדיור
שלום צביקה, על פי חוק הדיור המוגן, מפעיל הדיור המוגן מחויב לספק שירותי אחזקה למערכות ההפעלה ולציוד, שהעמיד לרשות הדייר ולשימושו. על מנת להבין את היקף אחריות המפעיל בעניין זה יש לבדוק בפרק ההגדרות של ההסכם, מה כוללים המונחים "ציוד" ו"מערכות הפעלה". לתשומת הלב: האחזקה מתייחסת לטיפול שוטף בציוד ובמערכות ההפעלה, כהגדרתם בהסכם הרלוונטי, לצורך שמירתם במצב תקין. ככלל, שירות זה כולל גם תיקון תקלות/קלקולים, שהם פועל יוצא של בלאי עקב שימוש סביר (להבדיל מנזק/תקלה/קלקול שנגרמו עקב מעשה ו/או מחדל של הדייר, אשר גם אם יתוקנו על ידי המפעיל, מקובל שהדייר יידרש לשפותו בעלויות הכרוכות בכך). בברכה, אורלי.

עורכת דין אורלי בן אשר רוזנבוש
פניה ישירה אל עורכת דין אורלי בן אשר רוזנבוש

למעלה