רונית מלינק עורכת דין

רונית מלינק עורכת דין

החשמונאים 39 , תל אביב (אזור המרכז)

עורכת הדין רונית מלינק חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2001 ומאז פועל בנמרצות בתחום נזיקי גוף, תאונות ורשלנות רפואית ובעל ניסיון של מאות מקרים ואחוזי הצלחה מרשימים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת הדין רונית מלינק היינה אחות מוסמכת משנת 1989 וחברה בלשכת עורכי הדין משנת 2001.

מיום הסמכתה כעורכת דין מיקדה את פעילותה ואת נסיונה בתחום אל עולם הנזיקין והרשלנות הרפואית וזאת בעקבות הכרותה המעמיקה עם עולם הרפואה ומאז, רכשה ידע ונסיון רב בניהול מקרים מורכבים בתחום המשפט הרפואי. עיקר עיסוקו של המשרדה הפרטי הוא בתחום הרשלנות הרפואית על כלל היבטי הטיפול הרפואי. ניסיונה של עורכת דין רונית מלינק כאחות מוסמכת בחדר ניתוח והיכרותה עם תחומי הטיפול הרפואי השונים, נותן למשרד יתרון משמעותי בניהול התיק והשגת התוצאה הראויה ביותר עבור הלקוח.

 

תחומי פעילות משרד עו"ד מלינק הם:

רשלנות רפואית - רשלנות רפואית באבחון, רפואת נשים לידה והריון, בטיפולים אסתטיים, ובניתוחים, בקופת חולים ברפואת ילדים, סרטן ואנקולוגיה, ברפואת עיניים, שיניים ועוד.

נזקי גוף תאונות - סיוע בהתנהלות ומיצוי זכויות מול ביטוח לאומי לרבות אובדן כושר עבודה, דרגות נכות, ועדות רפואיות, מחלת מקצוע, תאונות עבודה, תאונות אישיות, תאונות רחוב, תאונת אוטובוס, תאונת דרכים, תביעת פיצויים ועוד.

תביעות ביטוח ונזקי רכוש - ביטוח סיעוד, בטוח בריאות, ביטוח חיים, נזקי מים ושרפה, ביטוח ועוד.

מקרקעין נדל"ן - קניית ומכירת נכסי מקרקעין, העברה ללא תמורה, עירכת חוזי מקרקעין לרבות חוזי בניה, פינוי שוכר ועוד.

 

המשרד דוגל במתן שירות אמין, מקצועי ובליווי אישי של הלקוח מתוך אמונה כי לקוח מרוצה מהווה אבן יסוד למשרד ראוי.

שפות: עברית אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית מלינק עורכת דין
פניה ישירה אל רונית מלינק עורכת דין

למעלה