דרעי משרד עורכי דין ונוטריון

דרעי משרד עורכי דין ונוטריון

הרוקמים 26 , חולון (אזור המרכז)

עו"ד אושרת דרעי, יוצאת המוסד לביטוח לאומי וחברת לשכת עו"ד משנת 2004, לאחר שעזבה את המוסד לביטוח לאומי ויצאה לדרך עצמאית מיקדה פעילותה לליווי נפגעי גוף

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אושרת דרעי החלה את הקריירה המשפטית כעורכת דין בלשכה המשפטית וחברת לשכת עורכי הדין משנת 2004.

בשנת 2008 לאחר שנים בהם זכתה להיכרות מעמיקה עם התנהלות המוסד לביטוח לאומי יצאה אל דרכה העצמאית והקימה את משרד הפרטי אשר נותן מענה לנפגעי גוף במימוש זכויותיהם הרפואיות והכלכליות.

 

המשרד נותן מענה במספר תחומי עיסוק לרבות:

תביעות שירותים מיוחדים, קצבת שירותים מיוחדים לנכים, תביעות קרן פנסיה, תביעות סיעוד, תביעות ביטוח, אובדן כושר עבודה, מיקרוטראומה, תאונת עבודה ותאונות דרכים, רשלנות רפואית ועוד.

 

הידע הרב של עו"ד דרעי עם שני צידי המתרס כיוצאת המוסד לביטוח לאומי משמש את לקוחות המשרד לכל אורך ניהול ההליך הן בהיכרות מעמיקה עם עוסקים רפואיים לצורך הוכחת הנזק, היכרות עם בכירי הארגון וכמובן הבנה של הנושאים עליהם שמים דגש במוסד בעת הכרה בפגיעה וחישוב הפיצוי המגיע לכם. כל אלו מסייעים למקסם את הפיצוי המגיע ללקוחות המשרד והפיכת ההליך לנגיש ונוח.

שפות: עברית, English, русский

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דרעי משרד עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל דרעי משרד עורכי דין ונוטריון

למעלה