משה פלמור- משרד עורך דין

משה פלמור- משרד עורך דין

תל אביב (אזור המרכז)

משרדו של עו"ד משה פלמור עוסק בתחום המשפט הפלילי על כל היבטיו. במסגרת שירותיו, המשרד מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ואסירים בכל סוגי העבירות ובפני כל הערכאות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדו עורך דין משה פלמור עוסק בתחום המשפט הפלילי על כל גווניו. במסגרת השירותים המשפטיים שמספק המשרד, ניתן ליווי וייצוג של חשודים, של נאשמים ושל אסירים, בכל סוג עבירה פלילית ובפני כל הערכאות.

עו"ד פלמור עבד אצל שופטת בבית משפט השלום רמלה בטרם הקים את משרדו העצמאי. לאחר הסמכתו, הוא עבד כמה שנים כעורך דין שכיר במשרד עורכי דין פליליים מוביל בארץ, שם התמקצע בדיני הפלילים.

תחומי עיסוק המשרד:

  • עבירות רכוש
  • עבירות אלימות
  • עבירות סמים
  • עבירות צווארון לבן
  • עבירות של נבחרי ציבור

 

עוה"ד פלמור מטפל באופן מקצועי, איכותי, מקיף ואישי בכל לקוח ולקוח. הוא מספק יחס אדיב ושירותי, אך לא מתפשר על מקצועיות כדי להשיג עבור הלקוח את התוצאה הטובה ביותר שניתן להשיג.

עוה"ד פלמור מקפיד לתת תמיכה וליווי של הלקוח מתחילת ההליך המשפטי ועד לסיומו, כולל הגשת ערעורים, זאת תוך שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע שונים מתחום הפתולוגיה, הזיהוי הפלילי, הפסיכיאטריה ועוד. 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה פלמור- משרד עורך דין
פניה ישירה אל משה פלמור- משרד עורך דין

למעלה