עו"ד ומגשרת נוי יוספזון-בוסני

עו"ד ומגשרת נוי יוספזון-בוסני

קדימה (אזור השרון והסביבה)

עורכת הדין ומגשרת נוי יוספזון-בוסני בעלת המשרד מנהלת צוות של ארבעה עורכי דין מקצועיים ומנוסים הפועלים בתחום דיני משפחה על כל רבדיו לרבות גירושין, חלוקת רכוש משמורת ועוד

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 21 המלצות

על המשרד

עורכת הדין ומגשרת נוי יוספזון-בוסני, בעלת המשרד בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B) ומוסמכת בעריכת ייפוי כח מתמשך. במשרדה פועלים ארבעה עורכי דין כאשר לכל עורך דין תחום התמקצעות משלו וכך שומרים על רמת שירות ומקצועיות ללא רבב. עורכת הדין יוספזון-בוסני עוקבת באופן אישי אחר התנהלות כל תיק הפועל במשרד ומספקת ליווי לכל אורך הדרך ובכל נושא.

 
משרד עו"ד נוי יוספזון-בוסני מלווה את לקוחותיו בכל תחומי המשפחה לרבות:
 
גירושין, הסכם גירושין, מזונות ילדים, חלוקת רכוש, זמני שהות (בעבר הסדרי ראייה), משמורת, בית דין רבני, בית משפט משפחה, אלימות במשפחה, אפוטרופוס, גביית מזונות, הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, הסכם ממון, ייפוי כוח מתמשך, ירושה, עיזבון, צוואה, סכסוכי ירושה, קביעת אבהות, נישואים אזרחיים, תביעת כתובה ועודות ספורט, תאונות עבודה, תאונות רחוב, נפילה ברחוב, תאונת אוטובוס, תאונת דרכים ועוד.
 
לאחר שרכשה ניסיון רב בתחום עריכת הדין, עו"ד נוי יוספזון-בוסני מבינה כי כדי שעורך דין יוכל לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר עליו להיות מקצועי בתחומו ולכן מחלקת את פעילותם של עורכי הדין השכירים לפי מחלקות כאשר לכל עו"ד תחום התמקצעות משלו.
 
עורכת הדין נוי יוספזון-בוסני מעניקה ליווי צמוד לכל תיק ולכל מקרה משפטי המטופל במשרד תוך מתן יחס אישי ללקוח וזמינות מלאה עד הגעה להסדר הנכון ביותר עבור הלקוח. 
 
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 21 המלצות)
  • 06/02/2024

    ממליץ על עו״ד נוי יוספזון -בוסני בכל פה .מקצוענית אחראית מאווד אמינה טיפלה לנו ביפוי כח מתמשך ברגישות ויחס מעולה דייקנות ממליץ בחום
     

  • 14/11/2021

    עורכת דין נוי יוספזון ומשרדה מצוינים!
     

  • 04/11/2020

    עו"ד ישרה, אמינה ולוחמת צדק, כאלה שכבר לא רואים בימינו. תמיד זמינה ומטפלת בכל תיק כאילו היה שלה באופן אישי.
     

  • 30/10/2020

    מאוד מרוצה
     

  • 11/08/2020

    עו"ד מקצועית ונחושה, אחת שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות, לא מוותרת עד להשגת היעדים, מניסיון. ממליצה בחום על עו"ד נוי יוספזון בוסני.
     

  • 10/08/2020

    ממליצה על עו״ד נוי יוספזון- בוסני בכול פה. מקצוענית, אחראית ואמינה. טיפלה בנושא שלנו בדייקנות ובמאור פנים.
     

  • 04/08/2020

    עו"ד נוי יוספזון-בוסני היא הרבה מעבר לעורכת דין, היא מבינה את צרכי הלקוח, מעניקה יחס אנוש ברמה מאוד גבוהה, מסבירה את התהליך, נעימה, מקצועית ומסורה. עזרה לי לקבל כסף שבחיים לא הייתי מצליחה לולא היה לי אותה. אני ממליצה עליה בחום רב ואין ספק שאמשיך להשתמש בשירותיה בהווה ובעתיד. עורכת דין כזאת לא מוצאים בכל יום.
     

  • 03/08/2020

    עו״ד נוי יוספזון-בוסני מקצועית, אכפתית, קשובה ללקוחות שלה ותמיד זמינה לשאלות ולסייע! נוי סייעה לי ולמשפחתי המון ותמיד עשתה זאת עם חיוך! ממליצה בחום על נוי ועל העבודה המקצועית שלה!
     

  • 03/08/2020

    עו״ד נוי יוספזון בוסני מקצועית, אמינה ונעימה. מטפלת בכל שהנני זקוקה כשאני מתגוררת מחוץ לישראל. תמיד משיבה לצרכי ובסבלנות רבה מסבירה לי את הפרטים. מומלצת בחום.
     

  • 03/08/2020

    ראשית, עו״ד נוי יוספזון בוסני היא אישיות כריזמטית, רגישה לזולת ומלאת אמפתיה ללקוחותיה. היא טיפלה וליוותה אותי בתיק האישי שלי במסירות רבה מתחילת התהליך ועד סופו. המקצועיות, היושר, הכנות והיחס האישי חרוטים על דגלה. אין ספק שבשבילי ועבורי היא האדם הנכון והמתאים ביותר ברגעים שבהם הייתי זקוקה לתמיכה ואוזן קשבת.
     

עו"ד ומגשרת נוי יוספזון-בוסני
פניה ישירה אל עו"ד ומגשרת נוי יוספזון-בוסני

למעלה