משרד עו"ד רפאל אוחנה

משרד עו"ד רפאל אוחנה

דרך חברון 101- בית הנציב , ירושלים (ירושלים והסביבה)

עו"ד אוחנה, מייסד המשרד, בעל תואר ראשון ושני במשפטים, משרדו הפרטי מלווה חברות גדולת במשק לצד לקוחות פרטיים תוך מתן דגש על מקצועיות ללא פשרה לצד יחס אנושי וזמינות ללקוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 10 המלצות

על המשרד

עורך-דין ומגשר רפאל אוחנה מייסד המשרד, בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) ותואר שני במשפטים (LL.M) מטעם אוניברסיטת בר-אילן. עם יצאתו לדרכו העצמאית החליט עורך הדין אוחנה להקים משרד בוטיק קטן בו כל לקוח יקבל את הלווי האישי של בעל המשרד ותחומי השירות יהיו ממוקדים וזאת בכדי לשמר על רמת מקצועיות ללא פשרה. היום לאחר שנים במקצוע המשרד מלווה לקוחות פרטיים רבים לצד חברות גדולות במשק ומעניק שירות אישי וזמינות מלאה לכל לקוח לכל מקרה.

מייצג בבית הדין הרבני ובעל הבנה מעמיקה וייחודית בכל נושא סדרי הדין וההלכה בבית הדין הרבני 

 

משרד עו"ד רפאל אוחנה מלווה במספר תחומים לרבות:

 

דיני המשפחה

מזונות

הסדרי ראיה

שלום בית

גישור במשפחה

משמורת

אבהות

אפוטרופסות

צוואות ירושות

הסכמי ממון

הסכמי גירושין

בית דין רבני

כתובה ועוד.

הוצאה לפועל

ייצוג זוכים וחייבים 

הליכי מזונות

הסדר חובות

עיכוב יציאה

הגבלת רישיון

טענת פרעתי

חדלות פרעון

גביית חובות ועוד.

 

משרדנו שם לעצמו למטרה לספק את השירות המשפטי האיכותי והמקצועי המיטבי. אנו פועלים למען השגת התוצאה המיטבית עבור הלקוחות, ומספקים שירות משפטי בצורה אדיבה ובליווי אישי צמוד לאורך כל התהליך.

 

נשמח לעמוד גם לשרותכם.
 

שפות: עברית אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 10 המלצות)
  • 15/04/2022

    שהגעתי לרפאל הייתי חסר אונים מול גרושתי בהסדרי השהות בתוך כמה שבועות עוד רפאל אוחנה טיפל בהכל וגרם לזה שאוכל לראות את בני. שוב מודה לך על הכל !
     

  • 12/04/2022

    מקצועי ואמין, ממליצה בחום!!
     

  • 12/04/2022

    עו"ד מקצועי, בן אדם מיוחד עם המון סבלנות, היה איתנו בליווי צמוד לאורך כל הדרך ונתן תמיד הרגשה שיש עם מי לדבר ובאווירה טובה.. יש לציין שכבר כבר בדיון הראשון הביא אותנו לתוצאות.... ממליץ בחום.
     

  • 18/08/2021

    כבר מעת הפגישה הראשונה גיליתי אדם מדהים, ערכי, קשוב, אינטילגנט ועוד היד נטויה. שיקף בפניי את הדברים בצורה יסודית ומקצועית, הרגיע אותי ונסך בי ביטחון בתקופה כה קשה בחיי ועל כך אני חב לו בגדול.
     

  • 25/07/2021

    הכרתי את רפאל במקרה דרך הפייסבוק, כאשר ביקשתי התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה. רפאל מיד נענה לבקשתי וביקש שאשוחח עמו טלפונית. באותה השניה גילית אדם נפלא, מסור לעבודתו, אדם שרואה מולו בן אדם שזקוק לעזרתו ולא מחפש רק את שכר הטרחה. רפאל ליווה (ועדיין מלווה) אותי בדרכי במסירות נפש, מקצועיות וזמינות. אני מתייעצת איתו כל הזמן והוא נענה בשמחה ללא כל תשלום נוסף. לצערי עברתי הרבה עורכי דין, אבל לא נתקלתי בעורך דין שקודם כל הוא בן אדם, אחר כך עורך דין. תודה רפאל, מאחלת לך הצלחה ושפע של פרנסה.
     

  • 16/06/2021

    היה לי תיק במחוזי שהסתיים כבר בדיון הראשון. הישג מרשים! התיק נסגר עוד לפני שסיימתי לשלם את כל השכ"ט. לאחר הדיון התקשר מעצמו ואמר שרוצה לבוא לקראתי בשכ"ט. אמין, מקצועי, רגיש, שם לב לפרטים הקטנים, חכם ולא מתפשר. מרגישים את התשוקה שלו למקצוע, לידע. ממליץ בחום!!
     

  • 08/06/2021

    עו״ד לענייני משפחה מקצועי ואמין. ממליץ בחום!
     

  • 07/06/2021

    האור שנובע מהפנים, נותן את תחושת הבטחון והאמון. יצא לי להתלוות ולעבוד יחד עם עו"ד אוחנה ומפעם לפעם פשוט נדהמתי, הידע המשפטי העצום, הוורבליות, הכנת התיק על בוריו, וירידה לפרטי פרטים. ממליץ בחום, עד כה כל הלקוחות שהפנתח לעו"ד אוחנה יצאו מרוצים, ופרסמו את מספרו בקרב משפחתם.
     

  • 06/06/2021

    עו"ד רפאל אוחנה טיפל לי בתיק מול חברה גדולה והגענו לתוצאות מצויינות ממליצה מאוד לפנות אליו הוא מאוד רציני ומקצועי ואמין
     

  • 02/06/2021

    עו"ד מצוין מקצוען ויסודי, אמין וגמיש מאוד. נותן ליווי צמוד לאורך כל התהליך וגם לאחריו ממש מרוצה ,מניסיון. מומלץ בחום ובאחריות !
     

משרד עו"ד רפאל אוחנה
פניה ישירה אל משרד עו"ד רפאל אוחנה

למעלה