מיכאל קוברג משרד עורכי דין

מיכאל קוברג משרד עורכי דין

רמז 13 , נתניה (אזור המרכז)

עו"ד לענייני הגירה והסדרת מעמד בישראל, טיפול במשרד הפנים, אשרות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכי הדין מיכאל קוברג הוא משרד מוביל בכל תחום ההגירה לישראל, מייצג את לקוחותיו במקצועיות ומבטיח ליווי צמוד לאורך כל ההליך המשפטי, תודעת שירות ללא פשרות, אדיבות, יעילות ומלוא תשומת הלב לכל פרט אצל כל לקוח ולקוח. בנוסף לכך, משרדנו מבטיח שלא רק נספק ייעוץ, אנו נלווה אותך לאורך כל התהליך עד לקבלת מסמך האזרח שלך.

משרדנו מספק שירותים משפטיים במגוון תחומים ובקיא בהליכים השונים מול משרד הפנים. כגון -  כניסה לארץ, שהייה בארץ, אשרות עבודה, עלייה, טיפול מול משרד הפנים בהליכים שונים, איחוד משפחות, השגות ועתירות לבית המשפט, הסדרת המעמד לאנשים המעוניינים בקבלת סטטוס חוקי בישראל, אשרה לבן או בת זוג זר/ה על בסיס הקשר הזוגי (ידועים בציבור) אף ללא נישואים בהתאם לנהלי משרד הפנים, אשרת עבודה ואשרה לעסקים, אשרת לבן או בת זוג זר/ה על בסיס נישואין, ליווי צמוד לאורך הליך קבלת אזרחות ישראלית או תושב קבע, הסכם ממון, אשרה לעובד זר, אשרה להורה קשיש, מבקשי מקלט, אשרה להורה לחייל, עררים על החלטות משרד הפנים, קבלת מעמד לפי חוק השבות, ביצוע בדיקה לסיווג רקמות והתרת נישואין.

 

 

משרד עורכי הדין מיכאל קוברג מאמין ועובד על פי ערכים כמו יסודיות, מקצועיות, שירות, אמינות ויחס אישי עבור כל אחד מהלקוחות, ושם אותו בחשיבות העליונה מתחילת ההליך המשפטי עד סופו.

 

 

 

שפות: עברית, רוסית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 23/06/2022

    טיפול מסור
     

מיכאל קוברג משרד עורכי דין
פניה ישירה אל מיכאל קוברג משרד עורכי דין

למעלה