עו"ד עמית זיו

עו"ד עמית זיו

הארבעה 28 מגדל צפון , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד עמית זיו בעל ניסיון, ידע ומקצועיות בתחום עבירות צווארון לבן ופשיעה כלכלית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין עמית זיו אשר פועל משנת 2012 מתעסק בעיקר בתחום הצווארון לבן ופשיעה כלכלית.


למשרד עורך הדין עמית זיו ניסיון עשיר בתחום הלבנת ההון, פשיעות כלכליות, עבירות הקשורות לניירות ערך, מס הכנסה, חוק מס ערך ועוד, וכן יש למשרד הישגים מרשימים בכל אחד מן התחומים.


תחומי עיסוק עיקריים של משרד עו"ד עמית זיו
:
• הלבנת הון
• פשיעה כלכלית
• עבירות לפי חוק מס ערך מוסף
• מס הכנסה
• ניירות ערך
• עבירות מנהלים בתאגיד
• הפרת אמונים בתאגיד


משרד עורך הדין עמית זיו מספק מענה משפטי מקצועי וייצוג עבור תיקים פליליים מורכבים ופשוטים, תוך הפגנת ידע רב, בקיאות מעמיקה וכלים לניהול מו"מ. המשרד מעניק ליווי אישי וזמין עבור כל אחד מלקוחותיו.


עורך הדין עמית זיו מייצג את לקוחותיו במהלך כל שלבי ההליך המשפטי, החל משלב ההכנה לחקירה, הערכת סיכויים וסיכונים, בחירת האסטרטגיה להצלחה, ליטיגציה פלילית כלכלית ועד לסיום ההליך על הצד הטוב ביותר עבור הלקוח.


למשרד עורך הדין עמית זיו ניסיון עשיר בתחום העבירות הכלכליות, עבירות מס הכנה וניירות ערך, הלבנת הון ועבירות מס ערך נוסף, מס הכנסה, מע"מ, עבירות מנהלים בתאגידים, הפרת אמונים ועוד.


המשרד שם דגש על ערכים כמו מקצועיות, יסודיות, הענקת יחס אישי, אמינות, וכן שם את מטרת הלקוח בראש ופועל בדרכים מקוריות ויצירתיות בכדי להגשים אותה, תוך שמירה על אמפתיה. המשרד מלווה כל אחד מבין לקוחותיו מתחילת ההליך המשפטי ועד לסופו. 


המשרד מעניק שירות ייעוץ בכל אזורי הארץ.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד עמית זיו
פניה ישירה אל עו"ד עמית זיו

למעלה