עו"ד מעיין פרץ ארזואן

עו"ד מעיין פרץ ארזואן

העליה 11 , באר שבע (אזור הדרום)

משפט אזרחי, הוצאה לפועל, חדלות פרעון, הקמת חברות, גישור

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד מעיין פרץ ארזואן מתעסק בעיקר בתחום דיני החברות וכן מתמקצע במתן שירות לזוכה בלשכת ההוצאה לפועל, בתביעת פינוי מושכר, תביעות חוזיות, הקמת חברות, ייעוץ לחברות, דיני עבודה, ייעוץ והגשתשת תוהגשת תביעות לרבות ניסוח והדרכה בתביעות קטנות, זכויות יוצרים והגנת הצרכן, ייצוג חייבים וחדלות פרעון, מחלקת גישור, עריכת צוואות וירושות וכן עריכת הסכמי ממון.

 

משרד עו"ד מעיין פרץ ארזואן דוגל מתן שירות אישי ואמפתי תוך כדי שהוא שומר על זמינות גבוהה עבור כל לקוחותיו ומלווה כל אחד מהם לאורך כל ההליך המשפטי מתחילתו ועד לסופו. 

 

משרד עו"ד מעיין פרץ ארזואן שם בראש ובראשונה את מטרת הלקוח, מעניק לה חשיבות עליונה ועושה ככל שביכולתו בכדי להגשים אותה על הצד הטוב ביותר טוב מחשבה על פתרונות יצירתיים ומקוריים.

 

משרד עו"ד מעיין פרץ ארזואן מתעדכן באופן קבוע בכל חידושי הפסיקה בכדי שיוכל לעזור לכל אחד מלקוחותיו למצות את זכויותיהם בצורה הטובה ביותר. 

 

משרד עו"ד מעיין פרץ ארזואן חרט על דגלו ערכים כמו יסודיות, מקצועיות ללא פשרות, התמדה, דבקות במטרה, יחס אדיב ואכפתי עבור כל אחד מהלקוחות שלו.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד מעיין פרץ ארזואן
פניה ישירה אל עו"ד מעיין פרץ ארזואן

למעלה